sap_2000 Startet 9.Mars.2009 Link til dette innlegget Startet 9.Mars.2009 (redigert) Hei. Noen som har anledning til å måle diameteren på et Askeladden ratt slik som på bildet?? Jeg får helt mark i knotten av et ratt som aldri står rett når man kjører rett frem, så trenger et ratt med symetrisk utseende uansett orientering... Så tenkte å kjøpe nytt, litt stiligere ratt på Båtmessa til helgen, og trenger å vite diameter på eksisterende ratt da det ikke er så mye klaring å gå på til girspaken. Skulle selvfølgelig målt selv, men har ikke båten for hånden.... Er det forøvrig noen som husker navn eller har link til det Svenske firmaet som har stillt ut mange Italienske ratt og annet lekkert dill-dall på Båter I Sjøen og Sjøen For Alle (tror jeg)... Tror han holdt til i Lysekil området??? (illustrasjons foto) Lurer på noe slikt: Redigert 9.Mars.2009 av sap_2000 (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
LM 605 Svart 9.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2009 Har ikke båten rett foran meg, men det er jo bare å ta en rask telefon til en Askeladdenforhandler, så får du vel diameteren på rattet med en gang. Sitér dette innlegget Link to post
Jerre Svart 9.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2009 Kan det vara Gussi Marine du menar? /Jerker Sitér dette innlegget Summer Dream renovering Link to post
sap_2000 Svart 9.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2009 Ja det vart det! Takk skal du ha Håper de kommer på båtmessen i år også... Fortsatt intr. i dia. på originalrattet om noen har båten i nærheten og gidder å måle.... Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.