Bitteliten Svart 17.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2009 Vår Vmax vieer 38 kilo om jeg husker rett på messa så jeg en Yamaha 4 takter 9,9 som de kaller Sport. Denne kan trimmes opp til 15 hester. Noen som vet vekten på denne? Sitér dette innlegget Link to post
rago63 Svart 17.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2009 (redigert) 9,9 Vmax er 36 kg. Nye F9,9 sport er en 15 hester av den nye typen med 9,9 dekaler og veier 51,7 kilo med kort stamme og manuell start... Redigert 17.Mars.2009 av rago63 (see edit history) Sitér dette innlegget ....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO... Link to post
Marulf Svart 23.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2009 Var ute for å kjøpe påhengsmotor i går. Skulle være en "strøken" 9,9 Johnson 4takt 2004. For det første stod det 2002 på lappen ved serienr så jeg regner med at dette betyr 2002modell. Påhengeren så fin ut. Startet den opp og den gikk fint på tomgang. Den ville imidlertid ikke ruses opp (fikk ikke turtall på den) Jeg kjørte hjem igjen uten motor og med pengene trygt forvart på lomma. Rart at folk forsøker å selge ting som ikke virker uten å opplyse om det. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.