NSB Startet 15.Mai.2004 Link til dette innlegget Startet 15.Mai.2004 Det er ganske mye sjenerende motorlyd som kommer fra kontrollboksen, lyd som forplanter seg gjennom kontrollkablene. Har prøvd å klamre kablene fast, og det hjalp noe, men borte er den ikke. Noen gode tips til hvordan jeg kan få bort lyden? Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 16.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2004 Har selv dette problemet. Har redusert det meste av støyen, den kom fra stoppkabelen. Fjernet denn og erstattet denne med en solenoide. Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Cato Svart 16.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2004 Hadde jeg oppfattet støyen fra disse kablene som den verste hadde jeg vært ganske fornøyd! Men... Sjekk tilkoblingene mellom kabel og motor, her bør det være gummiforinger, slik at disse ikke er direkte koblet til metallet på motoren. På min gamle Volvo er det originalt med gummiforinger på gasskabelen og strømpen til denne , men ingenting på gearkabelen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.