Fjordutsikt Startet 9.Mars.2009 Del på Facebook Startet 9.Mars.2009 Disse listene er til skyvedør - hvis noen vet om noen som selger disse i Porsgrunn / Skien så ville det vært perfekt. Bredden er ca 25 mm og høyden er ca 0.5-0.9 mm Kommentar fra moderator:Emnetittelen er endret, var opprinnelig Hvor får jeg kjøpt slik slide-list? . For mer informasjon, se 'Posting i Åpent Forum' samt Etikette Sitér dette innlegget Link to post
Godvik Svart 9.Mars.2009 Del på Facebook Svart 9.Mars.2009 Prøv Astrup, Skien - 48 99 88 95 Sitér dette innlegget Link to post
Fjordutsikt Svart 9.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mars.2009 Astrup er sjekket ut - de lager IKKE lister, men råmateriale. Fikk tips om at Ertec i Tvedestrand kan ha, sjekker dette ut nå - har sendt forespørsel til Colt Industrier. Ellers takk for tipset. Hvis noen vet hører jeg gjerne. Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 9.Mars.2009 Del på Facebook Svart 9.Mars.2009 Prøve denne: www.alunor.no Sitér dette innlegget Link to post
Fjordutsikt Svart 10.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mars.2009 Kan det være hos en glassmester disse listene er kjøpt? - de er montert på en glassdør. Er det noen glassmestere her? Sitér dette innlegget Link to post
mons Svart 10.Mars.2009 Del på Facebook Svart 10.Mars.2009 Aluminiumsprodukter på Mjåvann vest for Kristiansand har iallefall noen som ligner, men de er litt høyere og brukes til stoler ol. Kanskje de har slike også? Sitér dette innlegget Mons Link to post
dhjerp Svart 10.Mars.2009 Del på Facebook Svart 10.Mars.2009 Er det noen glassmestere her? Prøv en tur til Glassmester Thowsen, Skolegt 12 i Porsgrunn. Om han har slike lister aner jeg ikke, men dersom dette er noe en glassmester normatl har, skaffer han det helt sikkert. Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 10.Mars.2009 Del på Facebook Svart 10.Mars.2009 Hvis du får tak i firkantrør i passende størrelse så kan sporet skjæres med sirkelsag. Bømek kan være en plass å spørre. Sitér dette innlegget Link to post
dezibella Svart 11.Mars.2009 Del på Facebook Svart 11.Mars.2009 Disse listene mener jeg blir laget på ertec i tvedestrand. Er veldig like på de som jeg fikk i høst. det er mulig jeg har noen liggende komplette med plastskinne og alu list. Jeg kjenner noen som jobber der så de går an og skaffe deg disse og få de levert på Polygon i skien.. Trenger eventuelt mål på lengde. Sitér dette innlegget www.songembf.com Link to post
Fjordutsikt Svart 11.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Mars.2009 Disse listene mener jeg blir laget på ertec i tvedestrand.Er veldig like på de som jeg fikk i høst. det er mulig jeg har noen liggende komplette med plastskinne og alu list. Jeg kjenner noen som jobber der så de går an og skaffe deg disse og få de levert på Polygon i skien.. Trenger eventuelt mål på lengde. Jeg har sendt deg en IM. Sitér dette innlegget Link to post
Fjordutsikt Svart 13.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Mars.2009 Da har jeg mottatt en meget hyggelig IM fra dezibella som har skaffet meg disse listene fra ertec. Ikke bare har han skaffet listene til veie, men han ordner levering til Skien i tillegg - helt fantastisk fra en BP-"kollega" :flag: Hva skal en gjøre uten BP. Sitér dette innlegget Link to post
horg Svart 13.Mars.2009 Del på Facebook Svart 13.Mars.2009 Ja, hva skulle en ha gjort uten BP? Maritim har også slike skinner m/tilbehør Sitér dette innlegget Link to post
dhjerp Svart 13.Mars.2009 Del på Facebook Svart 13.Mars.2009 Ja, hva skulle en ha gjort uten BP? Jobbet? Sitér dette innlegget Link to post
Fjordutsikt Svart 13.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Mars.2009 Jobbet? Er ferdig med min 2-ukers økt, skal på ny 2-ukers økt i april. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.