Aloha II Startet 9.Mars.2009 Link til dette innlegget Startet 9.Mars.2009 Hei. Er det noen som har en idé om hvor jeg kan få kjøpt sånne skinner til å klemme fast bak vinduslistene, til å henge opp gardinene i. Har sett dette i flere båter, men finner det ikke i noen utstyrs sjapper. MVH Henrik Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen Henrik Nygaard Link to post
sjøman Svart 9.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2009 Det kan du få kjøpt av meg.Den leveres i hvit eller aluminiumsfarget. 45 kroner pr.Meter + mva. Sitér dette innlegget Link to post
Champagne Svart 9.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2009 Sjøman, er dette de gamle små silentgliss skinnene som fantes på midten av 60tallet tror de er 6mm høye eller deromkring. i såfall er jeg på jakt etter en god del meter av denne i aluminium farge. Dersom du har bilde av en hadde det vært supert. Med vennlig hilsen Kim Krohg M\Y Champagne Furuholmen&Scheen 32' Reg: C777 Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 9.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2009 (redigert) Høres interesant ut hvordan ser de ut ?? har du bilde??? høres ut som noe jeg og kunne tenke meg Redigert 9.Mars.2009 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
riosport Svart 9.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2009 intressert jeg også! men vi vil ha bilder! Sitér dette innlegget Link to post
sjøman Svart 9.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2009 Det er Silent Gliss skinner Akkurat som MY Champagne sikter til. En liten takskinne med flens. Har aldri lagt ut bilder på forumet,så hvis noen kan forklare meg hvordan så skal jeg prøve og legge ut et bide. Mvh.Sjøman Sitér dette innlegget Link to post
Champagne Svart 9.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2009 (redigert) Hei Sjøman takk for raskt svar, den skinnen jeg er på jakt etter har ikke flens, hos meg blir den skrudd med noen mikroskopiske skruer i selve skinnen inn mot der det skal skrus (vertikale skruer) så er det noen g utseende nylon hemper til å henge opp gardinen med. Jeg har på følelsen at det er denne skinnen du beskriver bare uten flens. Er denne du har på lager?: Mvh Kim Krohg M\Y Champagne Furuholmen&Scheen 32' Reg: C777 Redigert 9.Mars.2009 av MY Champagne (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
sjøman Svart 9.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2009 Hei igjen. Jeg selger også den skinnen, med nedfelte skruehull i glidebanen.Kan også leveres med små plastfester.Med glidere (Nylonhemper) med rundt hull i som man henger gardinene med kroker i. Sitér dette innlegget Link to post
sjøman Svart 9.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2009 Helt riktig MY Champagne. Det er den skinnen med etter uten flens. Sitér dette innlegget Link to post
Champagne Svart 9.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2009 Supert Sjøman! Da tar jeg å måler opp hvor mange meter jeg trenger for å dekke rundt i kabinene når jeg er i båten neste gang. Så sender jeg deg en bestilling. En annen liten ting, har du disse små stop mutter\skruer til endene av skinnen også? Mvh Kim Krohg M\Y Champagne Furuholmen&Scheen 32' Reg: C777 Sitér dette innlegget Link to post
sjøman Svart 9.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2009 For et smykke av en båt du har! Jeg har noe som kalles vristoppere det er en glider med øye som kan "låses"fast i enden eller hvor som helst ellers på skinnen.Veldig praktisk,så har man gardinene alltid pent på plass. Så bare mål opp du ig send meg en mail. Mvh.Sjøman. Sitér dette innlegget Link to post
Champagne Svart 9.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2009 (redigert) Takk for det Sjøman! Hvilke lengder kommer skinnene i ? greit å vite i forhold til oppmåling sånn at jeg ikke sitter igjen med siste vinduet med masse skjøter. Mvh Kim Redigert 9.Mars.2009 av MY Champagne (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 9.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2009 (redigert) fant siden til skinnene http://www.silentgliss.no/go/Produkter/H%E...e+gardinskinner Håper jeg traff riktig nå Redigert 9.Mars.2009 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
sjøman Svart 9.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2009 (redigert) Skinnene kommer i maks 6 metere. men selges også i metervis. Redigert 9.Mars.2009 av sjøman (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
sjøman Svart 9.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2009 Der traff du blink Laluna! Det er de skinnene som heter 1012 og 1025 som er aktuelle til bruk i båt. Mvh.Sjøman Sitér dette innlegget Link to post
Champagne Svart 30.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2009 Sjøman Jeg jobbet på båten i weekenden, det viser seg at jeg trenger noen steder over 2 meter's lengder, det er vel ikke så lett å poste? Har du noen forslag? Mvh M\Y Champagne Sitér dette innlegget Link to post
sjøman Svart 30.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2009 Hei M/Y Champagne. Jeg er i Oslo og jobber nesten hver dag,så vi skal nok finne på noe.Jeg kan jo alltids klare å reke meg ut til asker feks. Sitér dette innlegget Link to post
Champagne Svart 1.April.2009 Link til dette innlegget Svart 1.April.2009 Sjøman, jeg har sendt deg bestilling i en IM. Mvh M\Y Champagne Sitér dette innlegget Link to post
Champagne Svart 8.April.2009 Link til dette innlegget Svart 8.April.2009 Takk for levering på døren Sjøman! Super service, listene var pefekte, ha en riktig god påske til deg og dine Mvh Champagne Sitér dette innlegget Link to post
Petter-B Svart 8.April.2009 Link til dette innlegget Svart 8.April.2009 Kjøpte selv gardinskinner fra Silent Gliss, bestilt gjennom Dahls Interiør AS på Hønefoss. Utmerket service og etter noen dager kom transportøren med pakken kjørt hjem til meg. De leverer også kroker, glidere og tilbehør som er spesielt for Silent Gliss. Festet disse uten en skrue, bare ved å legge de bak den innvendig vinduramma. Et år senere var akterkabinen for tur og da fikk jeg levert på posten ferdig kappet fra importøren uten tillegg i prisen. Resultatet ble også bra. Sitér dette innlegget Hvorfor vi ikke har kjøpt bobil eller campingvogn? Jammen de flyter jo så dårlig.. Link to post
sjøman Svart 10.April.2009 Link til dette innlegget Svart 10.April.2009 Bare hyggelig Champagne.God Påske til deg og dine også. Mvh.Sjøman. Sitér dette innlegget Link to post
Torvetjonn Svart 7.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2023 Drar opp en litt gammel tråd her. Men noen som vet hvor man kjøper disse fortsatt? Har prøvd å søkt rundt på hele nettet, men finner ikke denne typen. Mulig jeg må oppsøke Kid butikk eller noe? Finner noe på aliexpress, men tenker å sjekke her hjemme først. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.