AQ140A Startet 9.Mars.2009 Link til dette innlegget Startet 9.Mars.2009 Gasshendelen er meget løs og skvetten. Har forgassere og turtallet blir litt ustabilt og siger noe tilbake ved enkelte posisjoner. Noen som har noen ideer på hvordan jeg kan gjør den "tregere"? og mer presis? Evt. kjøpe ny hendelboks? Hvilken type i så tilfelle? Sitér dette innlegget Link to post
JanS/EIR Svart 9.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2009 hei! Du sier ikke noe om hvilken type kontrollboks du har? På de jeg har vært borti er det strammeskrue inni boksen for å regulere tregheten, har du demontert boksen? La oss høre litt mer. mvh¨ JanS Sitér dette innlegget Old fishermen never die - they only smell that way! Link to post
AQ140A Svart 9.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2009 Orginal volvo, hvit med fri hendelknapp nede på aksling, så det krever 2 hender for å få den i fri. Motoren og drev er ca. 1980. Ser ut som den har stått med motor og drev. Den ser samme ur som på alle gamle brosjyrer som representerer 280 drev og aq motorene. Nei jeg har ikke demontert for å sjekke etter strammeskrue. Kan det være så enkelt? Sitér dette innlegget Link to post
JanS/EIR Svart 9.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2009 Det tror jeg ja, har et prosjekt med gammelt 280 drev stående på hytta, skal se etter hvis det blir noe av planlagt tur til helga. mvh JanS Sitér dette innlegget Old fishermen never die - they only smell that way! Link to post
AQ140A Svart 9.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2009 Takk for tips. Skal se etter denne strammeskruen så snart tjangsen byr seg. Sitér dette innlegget Link to post
AQ140A Svart 3.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2009 Har glemt å svare på denne. Det var en strammeskrue ja. Virker helt fint nå. Tusen takk for hjelp. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.