bellen Startet 9.Mars.2009 Del på Facebook Startet 9.Mars.2009 Lurte på om nokon har erfaring med å legge teakdørk med teakplanker frå Biltema, og kva er kvaliteten? Sitér dette innlegget Link to post
xbox Svart 9.Mars.2009 Del på Facebook Svart 9.Mars.2009 Er det noen av butikkene som har disse på lager da Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 9.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mars.2009 Det kan eg ikkje svare på, dei har det hvertfall i katalogen sin. Sitér dette innlegget Link to post
Kodvaag Svart 9.Mars.2009 Del på Facebook Svart 9.Mars.2009 Jeg var innom den digre nye Biltema her i Kristiansand i dag, Norges største Biltema, og de hadde nok Teak til å pusse opp stua her, nesten... Plankene så fine ut. Man kan virkelig kjenne at Teak er et "fett" treslag når man tar på det, inneholder mye fett. Båtavdelinga på den nye Biltemabutikken var som en middels liten båtutstyrsbutikk, kjempebra! Sitér dette innlegget Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
Polarn Svart 9.Mars.2009 Del på Facebook Svart 9.Mars.2009 Biltemas båtavdeling i Oslo er sesongbasert....... Det er bare tull av de!!! Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
jupan Svart 9.Mars.2009 Del på Facebook Svart 9.Mars.2009 Det som er bra med teak er at den tåler vann og er sterk. Du burde kanskje ha plater som underlag for rene teakbord mtp. styrken i gulvet ditt. Teakfiner 12mm er nok et bedre valg vil jeg tro. Sitér dette innlegget Link to post
Finn Erik Svart 9.Mars.2009 Del på Facebook Svart 9.Mars.2009 Om det er bra kvalitet ser du jo på stavene/bordene :De skal i så fall være tettvokst (mange og liten avstand mellom åringene ) i tillegg så bør de være kantskjærte. Det vil si at åringene står mest mulig loddrett når du ser på enden av staven/bordet. Stavene har da også et stripet og ikke et flamet mønster på den breie flaten av staven/bordet. Sitér dette innlegget Link to post
Explorer Svart 9.Mars.2009 Del på Facebook Svart 9.Mars.2009 kjøpte teakstaver på biltema her om dagen for å bruke på baugspydet mitt, og i mine øyne ser de veldig bra ut.. Brukte også natemassen deres så nå venter jeg bare på at det skal tørke så jeg kan pusse og forhåpentligvis nyte resultatatet Sitér dette innlegget Link to post
Loma Svart 9.Mars.2009 Del på Facebook Svart 9.Mars.2009 Har brukt litt av listverket i teak frå Biltema, mitt inntrykk er at den er ganske myk. Teak skal jo være et hardt treslag men det er ikke denne teaken. Den er heilt ok å sjå til. og prisen er og ok, men eg trur den er hurtigvoksande. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 9.Mars.2009 Del på Facebook Svart 9.Mars.2009 Båtavdelinga på den nye Biltemabutikken var som en middels liten båtutstyrsbutikk, kjempebra! dette er kjempebra........Biltemas båtutstyr kommer o gjöre godt på priserne i andre båtbutikker..... Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
pero Svart 10.Mars.2009 Del på Facebook Svart 10.Mars.2009 Jeg var innom den digre nye Biltema her i Kristiansand i dag, Norges største Biltema,...... Båtavdelinga på den nye Biltemabutikken var som en middels liten båtutstyrsbutikk, kjempebra! Nok en grunn til å flytte fra Østlandet til Sørlandet. Jeg kommer i mai... Er det noen form for "sertifisering" av denne teaken? Hvor kommer den fra? At noen peker på at den kan være hurtigvoksende kan jo tyde på at den kommer fra en plantasje et sted, ikke direkte fra regnskogen... Noe som kan være et pluss i globalt perspektiv. Pero. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.