alfb Startet 10.Mars.2009 Del på Facebook Startet 10.Mars.2009 (redigert) Noen som vet hvem som lagde dekoren til Scand? Da båten nå har fått seg ny kalesje hadde det vært fint med ny dekor også. Jeg er klar over at jeg kan gå til en "vanlig" bilreklame butikk, men det er spesielt denne stripen som går langs hele siden og smalner inn i mot baugen som kan være problemet... Så det jeg håpet på var jo at et eller annet firma hadde dette liggende - noen som vet Redigert 10.Mars.2009 av alfb (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hobby 430 Sport Svart 11.Mars.2009 Del på Facebook Svart 11.Mars.2009 Maskeringsteip og lakk... eller? Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
alfb Svart 11.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Mars.2009 Maskeringsteip og lakk... eller? Nei, det er kun "Scand" logo, samt de "hvite stripene med 360 SE emblem" som ligger utenpå den breie blå stripa jeg er på jakt etter. Den blå er farget gelcot/lakk og er ok. Sitér dette innlegget Link to post
Hasla 26 Svart 11.Mars.2009 Del på Facebook Svart 11.Mars.2009 Hei ta med mål og farge så kan de lage dette på ett trykkeri i nærheten. MvhBjørn Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
Oteren Svart 11.Mars.2009 Del på Facebook Svart 11.Mars.2009 Et lite tips er å ringe Joda, de holder til på samme plass som Scand gjorde. Mulig Joda benytter samme leverandør, eller vet hvem Scand benyttet. Sitér dette innlegget Link to post
Galliano Svart 11.Mars.2009 Del på Facebook Svart 11.Mars.2009 (redigert) Hei! Prøv Steinmoen Skilt og Dekor A/S i Grimstad. Telefon 37043896 Telefax 37044632 Vet at de har laget noe til Scand tidligere. Redigert 11.Mars.2009 av Galliano (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
alfb Svart 11.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Mars.2009 Hei! Prøv Steinmoen Skilt og Dekor A/S i Grimstad. Telefon 37043896 Telefax 37044632 Vet at de har laget noe til Scand tidligere. Flott, skal prøve disse i morgen Sitér dette innlegget Link to post
alfb Svart 11.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Mars.2009 Hei ta med mål og farge så kan de lage dette på ett trykkeri i nærheten. MvhBjørn Kan være at det blir det som må gjøres. Har fått det gjort hos trykkeri på tidligere båter, men det var spesielt nevnte striper som tidligere ikke har vært noe suksess Sitér dette innlegget Link to post
alfb Svart 12.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Mars.2009 Hei! Prøv Steinmoen Skilt og Dekor A/S i Grimstad. Telefon 37043896 Telefax 37044632 Vet at de har laget noe til Scand tidligere. Takker for "korekt" svar, Galiano! Snakket med Steinmoen idag og fikk komplett dekorpakke til en meget hyggelig pris - berre lækkert Sitér dette innlegget Link to post
glek Svart 13.Mars.2009 Del på Facebook Svart 13.Mars.2009 Tok kontakt med Steinmoen Skit og Dekor idag for bestilling av dekorstriper til min Scand Atlantic og har sjelden møtt slik imøtekommenhet. Ingen problemer med å få det jeg ønsket. Fantastisk behandling rett og slett. Her skal jeg handle ved senere anledning også. Mvh. glek Sitér dette innlegget Link to post
Ketil M Svart 13.Mars.2009 Del på Facebook Svart 13.Mars.2009 Steinmoen Skit og Dekor Det er fredda' :-) Sitér dette innlegget Link to post
glek Svart 13.Mars.2009 Del på Facebook Svart 13.Mars.2009 Sorry............. STEINSMOEN SKILT OG DEKOR A/S I GRIMSTAD............ Begynner å bli gammel serru....mmmmmmmmm Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.