Tor313 Startet 10.Mars.2009 Del på Facebook Startet 10.Mars.2009 Noen som har tips til noen bra båtutstyr butikker i bergen by eller bergens området. skal til bergen i helgen og vil gjerne få tips om andre butikker enn maritim. På førehand takk Sitér dette innlegget Link to post
TrondT Svart 10.Mars.2009 Del på Facebook Svart 10.Mars.2009 Marinesenteret på Sandvikstorget og Din Båtbutikk i Prinsessegården på Søreide TrondT Sitér dette innlegget Delfin 21 Mørebas 17DL Skilsø 750CC Barracuda 30 :-) Link to post
Nyste Svart 10.Mars.2009 Del på Facebook Svart 10.Mars.2009 Marine Senteret Bergen AS. Sandviksbodene 6. Bra utvalg, god service, håper de overlever med Maritim... Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 10.Mars.2009 Del på Facebook Svart 10.Mars.2009 Finn.no har jo en grei oversikt her! Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Kjell E Svart 10.Mars.2009 Del på Facebook Svart 10.Mars.2009 Marine Senteret Bergen AS. Sandviksbodene 6.Bra utvalg, god service, håper de overlever med Maritim... Enig! Marinesenteret finner du her. Mvh, Kjell Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
torbi Svart 10.Mars.2009 Del på Facebook Svart 10.Mars.2009 Marine og industrisalg midt i Bergen sentrum, (gamle hsd kaien). Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
Tor313 Svart 10.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mars.2009 takker og bukker for svar, da blir det vell muligens litt handling til helgen Sitér dette innlegget Link to post
JanB Svart 11.Mars.2009 Del på Facebook Svart 11.Mars.2009 (redigert) Du har fått tips om fleire gode butikkar, men det enklaste er som oftast å gå rett på Maritim. Der har dei det same som alle andre, til tilsvarande eller lågare pris. Er du derimot ute etter stor grad av fagkunnskap og gode råd, då kan t.d. Marinesenteret eller Marine og industrisalg vera gode alternativ. Redigert 11.Mars.2009 av janb (see edit history) Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Frøken Fryd Svart 11.Mars.2009 Del på Facebook Svart 11.Mars.2009 Maritim er på ingen måte rimeligere enn de andre... Men godt utvalg har de! Sitér dette innlegget Link to post
TrondT Svart 11.Mars.2009 Del på Facebook Svart 11.Mars.2009 Min erfaring er at Marinesenteret er billigere enn Maritim på alt. Problemet mitt er at jeg jobber i nabobygget til Maritim...og da er det veldig lett å bare stikke innom. Men er det litt større ting jeg skal ha kjører jeg i Sandviken , der har de i tillegg ganske mye mer kompetanse der (ihvertfall min erfaring). Maritim er nok mer ryddig og oversiktlig enn Marinesenteret, det skal de ha. TrondT Sitér dette innlegget Delfin 21 Mørebas 17DL Skilsø 750CC Barracuda 30 :-) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.