leopard Startet 11.Mars.2009 Link til dette innlegget Startet 11.Mars.2009 Hei ser på en 705 voyager med 230 hk diesel om dagen er det noen som har erfaringer med denne båten,spesielle ting en bør passe på forbruk etc. Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 11.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2009 (redigert) Det var en test av denne i båtmagasinet i 2007 (tror jeg). Den var veldig positiv - det gjaldt (såvidt jeg husker en 2000-modell). Personlig synes jeg båtene er for høyt priset, men det er nå mitt syn. Fine båter! En kamerat av meg har en slik og er godt fornøyd. Stor uteplass, stikkøye (kan overnatte 4 personer i båten), eget toalettrom osv. Trappen opp til midtvinduet er ikke helt bra. Her er mer info fra en annen tråd. Testen finner du her! Redigert 11.Mars.2009 av Bergen dørk (see edit history) Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Bergen dørk Svart 11.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2009 (redigert) En kommentar: Den testen jeg la link til er ikke den samme som var i Båtmagasinet juni 2008; som var en bruktbåttest og mer grundig. Hvis du sender meg en IM kan jeg sikkert skanne artikkel til deg m/bilder. All tekst finner du under. Her er denne testen - riktignok uten bilder. Din Side har også en gang i tiden testet båten. Redigert 11.Mars.2009 av Bergen dørk (see edit history) Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
leopard Svart 11.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2009 har den testen selv takk for info Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 11.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2009 Vet ikke helt hvilken båt du vurderer og prisen på den, men har du sett på denne som et alternativ? Det ville jeg gjort! Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.