formatc Startet 11.Mars.2009 Link til dette innlegget Startet 11.Mars.2009 De har jo så mange andre bra produkter, så jeg tenkte.....? Kanskje.... Sitér dette innlegget Link to post
Ben Sin Svart 11.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2009 Brukte den ifjor, og bruker den i år, hvis det er behov. Har kun impregnering fra Jens Sagen å sammenligne med. Sagen sin er litt lettere å rulle ut, ved at den "skummet" mindre. Würth sin holdt veldig bra. Bedre enn Sagen sin. Sitér dette innlegget Link to post
Lars O Svart 11.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2009 Würth har desverre fjernet NauticLine fra sortimentet, men det er mulig at det finnes noe igjenn i noen butikker. Har ikke fått beskjed om de blir erstattet. Lars O. Sitér dette innlegget Link to post
Hans-Petter Svart 11.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2009 visst du får tak i wurth kalesjeimpregnering så kan den absolutt anbefales,jeg har brukt det på på kalesjen og på forteltet til campingvognen , prøvde litt forskjellig på forteltet , med wurth sitt stoff ble det tett. Sitér dette innlegget Link to post
formatc Svart 12.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2009 Takk for tilbakemeldingene, da sjekker jeg nærmere wurth sin. Har forsøkt og ringe Jens Sagen et par ganger uten hell, men har ikke lagt all verdens arbeid i det. Mulig det var feil nummer ?..... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.