Steinsvigen Startet 11.Mars.2009 Link til dette innlegget Startet 11.Mars.2009 Hei driver å leiter etter eit billig og greit ekkolodd har funne to typer... hadde tenkt å bruke rundt 2000 kr .. kan dere si deres mening eller komme med eit anna lodd.. Lowrance Ekkolodd X-52 -4,5” supertwist LCD skjerm, 240x160 -16 steg gråskala, zoom og bakgrunnsbelysning -ASP, Fish symbol, reveal, track, overlaydata og hyperscroll -NMEA2000 utgang -Strømforbruk 0,3-0,4 A, 10-17VDC -Vanntett instrumenthus mål: 132x136x66mm -Leveres komplett med 200kHz hekksvinger -Kan felles inn eller monteres på brakett Lowrace X-52 er en bestselger. Virkelig gode fiskeletingsfunksjoner og lav pris. Her får du virkelig mye ekkolodd som viser bunnforhold og fisk for pengene. Art.nr. 2663, Lowrance Ekkolodd X-52 Veiledende pris : kr. 2190 Vår pris : kr. 1690 Du sparer : kr. 500 GARMIN FISHFINDER 160C 9603-90 Fishfinder 160C Garmins minste ekkolodd med fargeskjerm. Krystallklar skjerm med høy oppløsning gir klare og flotte bilder. Svinger med to strålevinkler hvor man selv kan velge strålebredde 14/95. I tillegg har loddet Ultrascroll for hurtig oppdatering av skjermen og AutoGain i tillegg til manuell justering av gain. Leveres med norsk brukerveiledning, justerbar monteringsbrakett, spenningskabel og svinger for montering på akterspeil. Tekniske data: Spenning: 10-18 volt Skjermstørrelse: 82x82 mm Oppløsning: 128x128 punkter Vanntett: Ja - IPX7 Strålebredde: 14/45 Maks dybde: ca. 275 meter Mål i mm (bxhxd): 155x125x74 2130,- mvh Frode Sitér dette innlegget http://home.tussa.com/frosten/ ------------Eg driver også med litt HTML KODER ------------------)) http://www.nipe-hyttene.no/ Link to post
Mulligan Svart 11.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2009 Ingen av dem. Denne: Sitér dette innlegget Link to post
Steinsvigen Svart 11.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2009 Ja kva er det da og PRIS ???????? Sitér dette innlegget http://home.tussa.com/frosten/ ------------Eg driver også med litt HTML KODER ------------------)) http://www.nipe-hyttene.no/ Link to post
Mulligan Svart 11.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2009 Furuno LS 4100 fra en av verdens største produsenter av proff maritim elektronikk. Sitér dette innlegget Link to post
KDB Svart 11.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2009 Furuno loddet er meget bra! Kan anbefales, leveres med flere typer svingere. Sitér dette innlegget Link to post
2nd Trikker'n Svart 11.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2009 Først bør du definere bruksområdet. Trenger du bare en ren dybdemåler? Vil du også se bunnkonturen? Er du ihuga fisker og vil lete deg fram til de beste plassene mens det er fisk der? Skal dybde integreres i annen instrumentasjon? Sitér dette innlegget Link to post
Philonica III Svart 11.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2009 Hei Hadde fishfinder 160C, anbefaler den ikke grunnet dårlig bilde. Oppløsning kun på 128x128pkt. Reidar Sitér dette innlegget Link to post
Steinsvigen Svart 11.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2009 Det er mest.. kjekt å ha... det ha no våre kjekt å sett litt fisk og bunnen da .. men noe fisker er jeg ikkje .. Lowrance har eg egentlig mest trua på .. Sitér dette innlegget http://home.tussa.com/frosten/ ------------Eg driver også med litt HTML KODER ------------------)) http://www.nipe-hyttene.no/ Link to post
Mulligan Svart 11.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2009 Sitér dette innlegget Link to post
NEPTUN-LE6621 Svart 11.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2009 (redigert) Hei Steinsvigen...... I fjor skulle eg og min far kjøpe ekkolodd , og gjerne eit som kunne brukast i to båtar......ein i snekka heime og ein på båten på hytta....og såg at prisane låg rundt 2000 for dei fleste lodd.Hadde blitt rundt 4000 for to lodd. Fekk så tips om å kjøpe kombiapperat fra ein lokal selgar sia han hadde fleire døme på at båteigarar stadig fekk lyst på ting som var kjekt å ha....utan å tenke langsiktig. Fekk da tips om å kjøpe ekkolodd og plottar i eit og samme produkt sia prisforskjellen ikkje var så stor,og at fordelane var fleire..............Og apperat som var lett å flytte mellom båtane.....hadde stort utbygd servicenett og stort utvalg av tillegsutstyr og driftsikkerhet (levetid) Derfor hamna vi på Garmin som merke........men har jo sett etterpå at mange fornøgde eigarar av mange andre merker også,og kjempeforskjell i prisar. Søkte nettet rundt og kom over plottar/ekkolodd til 4000,- som vi kjøpte (totalt 5700,- med to GPS antenner,ekstra strømkabel,kart og to ulike svingarar) Kvifor kombiinstrument? : Fordelen med plottar (kart) er at du kan merke av plassar du fiskar på eller setter teiner......sjå kortid det er flo og fjære.........sjå bunnforhold og dybder på kartet... og iklkje minst sikkerhetsmessig på kart der du ferdes.....Pluss at eg hadde eit godt ekkolodd i begge båtane,og bare flytta enheten fram og tilbake mellom dei..... Så kjøpte eg VHF med DSC for sikkerhetens skyld og "kjekt å ha" og da hadde eg gleden av at eg kunne bruke plottaren sammens med radioen.......integrere den ...........Hadde måtta kjøpe enda eit instrument hadde ag "bare" hatt ekkolodd... Hensikten er at det er mye kjekt å ha innen båtelektronikk og for at panelet ikkje skal bli fult av ulike instrument er det fordel å tenke framover...........og det trenger ikkje koste skjorta,for nettbutikkane slest om å få deg som kunde :o) Redigert 11.Mars.2009 av NEPTUN-LE6621 (see edit history) Sitér dette innlegget **Båtfolk** -Vassendgutane- Link to post
BMP Svart 11.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2009 Hvordan integrerte du VHFen i Plotteren? Sitér dette innlegget Link to post
NEPTUN-LE6621 Svart 11.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2009 (redigert) Hvordan integrerte du VHFen i Plotteren? Kobla den til NMEA utgangen slik at koordinatane viser på VHF`n og posisjonen på plottaren om uhellet skulle vere ute......både for meg eller andre..... Distressfunksjonen...einaste plottaren min ikkje kan integrerast med er AIS utan eg kjøper ein ekstra motaker/sender........men nytteverdien i forhold til pris gjer at det ikkje er aktuelt for meg... men alt utstyr blir jo billigare så kansje i framtida :o)......... Redigert 11.Mars.2009 av NEPTUN-LE6621 (see edit history) Sitér dette innlegget **Båtfolk** -Vassendgutane- Link to post
Skvulpen Svart 11.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2009 Kvifor kombiinstrument? :Fordelen med plottar (kart) er at du kan merke av plassar du fiskar på eller setter teiner......sjå kortid det er flo og fjære.........sjå bunnforhold og dybder på kartet... og iklkje minst sikkerhetsmessig på kart der du ferdes.....Pluss at eg hadde eit godt ekkolodd i begge båtane,og bare flytta enheten fram og tilbake mellom dei..... Hei, Neptun! (eg veit at det ikkje er god nettikette å kommentere rettskriving og slikt, men kan ikkje dy meg å spørje kvifor du skriv alle desse prikkane .... nokre ord .... nye prikkar .... Du som skriv så fint og rett elles, du gjer teksten din dårleg lesbar for andre, eller er det slik at du skjelv på handa når du skal setje punktum? :lol: Vonar du tek kommentaren med godt humør, for den er godt meint! ) Så til saka! Støttar deg fullt ut i det du skriv om å velje kombi-instrument. Eg har også gode røynsler med Garmin, eg har 520S og er særs nøgd. Kan trygt tilrådast! Sitér dette innlegget Link to post
Steinsvigen Svart 11.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2009 (redigert) Hei Steinsvigen...... I fjor skulle eg og min far kjøpe ekkolodd , og gjerne eit som kunne brukast i to båtar......ein i snekka heime og ein på båten på hytta....og såg at prisane låg rundt 2000 for dei fleste lodd.Hadde blitt rundt 4000 for to lodd. Fekk så tips om å kjøpe kombiapperat fra ein lokal selgar sia han hadde fleire døme på at båteigarar stadig fekk lyst på ting som var kjekt å ha....utan å tenke langsiktig. Fekk da tips om å kjøpe ekkolodd og plottar i eit og samme produkt sia prisforskjellen ikkje var så stor,og at fordelane var fleire..............Og apperat som var lett å flytte mellom båtane.....hadde stort utbygd servicenett og stort utvalg av tillegsutstyr og driftsikkerhet (levetid) Derfor hamna vi på Garmin som merke........men har jo sett etterpå at mange fornøgde eigarar av mange andre merker også,og kjempeforskjell i prisar. Søkte nettet rundt og kom over plottar/ekkolodd til 4000,- som vi kjøpte (totalt 5700,- med to GPS antenner,ekstra strømkabel,kart og to ulike svingarar) Kvifor kombiinstrument? : Fordelen med plottar (kart) er at du kan merke av plassar du fiskar på eller setter teiner......sjå kortid det er flo og fjære.........sjå bunnforhold og dybder på kartet... og iklkje minst sikkerhetsmessig på kart der du ferdes.....Pluss at eg hadde eit godt ekkolodd i begge båtane,og bare flytta enheten fram og tilbake mellom dei..... Så kjøpte eg VHF med DSC for sikkerhetens skyld og "kjekt å ha" og da hadde eg gleden av at eg kunne bruke plottaren sammens med radioen.......integrere den ...........Hadde måtta kjøpe enda eit instrument hadde ag "bare" hatt ekkolodd... Hensikten er at det er mye kjekt å ha innen båtelektronikk og for at panelet ikkje skal bli fult av ulike instrument er det fordel å tenke framover...........og det trenger ikkje koste skjorta,for nettbutikkane slest om å få deg som kunde :o) Takker for eit langt og lærerikt svar :-) Redigert 11.Mars.2009 av Steinsvigen (see edit history) Sitér dette innlegget http://home.tussa.com/frosten/ ------------Eg driver også med litt HTML KODER ------------------)) http://www.nipe-hyttene.no/ Link to post
NEPTUN-LE6621 Svart 11.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2009 Hei, Neptun! (eg veit at det ikkje er god nettikette å kommentere rettskriving og slikt, men kan ikkje dy meg å spørje kvifor du skriv alle desse prikkane .... nokre ord .... nye prikkar .... Så til saka! Støttar deg fullt ut i det du skriv om å velje kombi-instrument. Eg har også gode røynsler med Garmin, eg har 520S og er særs nøgd. Kan trygt tilrådast! Er bare noe som finst i "chatte verdenen på nett og txtmld på mobiltelefon. Prikkane brukar du som "pause" og når du hoppar mellom emner.........men skal skjerpe meg :o) Sitér dette innlegget **Båtfolk** -Vassendgutane- Link to post
2nd Trikker'n Svart 11.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2009 Furuno ekkoloddet er klart det beste ekkoloddet og det er et to frekvens lodd, men da er neppe svingeren med i prisen. Basert på ditt behov, hadde jeg valgt Lowrance/Eagle. Det er det billigste. Sitér dette innlegget Link to post
Steinsvigen Svart 11.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2009 Ja tror jeg går for Eagel loddet ja.. Sitér dette innlegget http://home.tussa.com/frosten/ ------------Eg driver også med litt HTML KODER ------------------)) http://www.nipe-hyttene.no/ Link to post
abbor Svart 12.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2009 De billige Lowrance loddene og Eagle er mer eller mindre samme produkt fra samme fabrikk. Ingen slår Eagle når det gjelder billige ekkolodd. I stedet for X-52 kan du like godt kjøpe EAGLE Cuda 242, disse har tilnærmet samme spesifiskasjoner og funksjoner, men koster bare 995kr . Eagle Cuda 242 Jeg vill ha lagt i noen kroner og gått for EAGLE Fish Easy 245DS som er et tofrekvenslodd, ellers likt Cuda 242. Eagle Fish Easy 245DS Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.