Ancas Startet 11.Mars.2009 Link til dette innlegget Startet 11.Mars.2009 Endelig er det klar for ny sesong I morgen er det til Feda med Båten Jett om det er to som gleder seg ;-) https://baatplassen.no/bildearkiv/0/733/dsc00053.jpg Sitér dette innlegget CastelloMarine 533HT- 40/50HK Yamaha yeto 2Takt !! Link to post
SeaRaymond Svart 11.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2009 Toppers dette, men er det ikke også noe med at emnet skal ensbetydigt fortelle hva tråden handler om...mulig jeg tar feil, men er fremdeles ikke sikker på om denne blir godtatt eller? Fint å få startet sesongen, våren nærmer seg med stormskritt nå, jeg satte ut 15. januar, men det var riktig nok grunnet ny båt Sitér dette innlegget Link to post
Ancas Svart 11.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2009 15. januar ? det må ha vært kaldt ? Sitér dette innlegget CastelloMarine 533HT- 40/50HK Yamaha yeto 2Takt !! Link to post
Ingar Svart 11.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2009 Toppers dette, men er det ikke også noe med at emnet skal ensbetydigt fortelle hva tråden handler om...mulig jeg tar feil, men er fremdeles ikke sikker på om denne blir godtatt eller? Ikke meningen å være flåsete, men har du da i det hele tatt lest reglene? Står helt klart at skriking i titler ikke er lov. Slike emner blir ubønnhørlig stengt uansett hvor god tittelen ellers er. I det hele tatt så er skriking regnet som en uting stort sett i alle sammenhenger på nettet. Tilbake til emnet; Gratulerer med sjøsetting Ancas! Sitér dette innlegget Link to post
Ancas Svart 11.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2009 (redigert) Ja, var ikke klar over "skrikingen" , ei stund siden jeg var innom og snakket.. Beklager , men tar det til etteretning. Gleder meg forsatt ;-) Redigert 11.Mars.2009 av Ancas (see edit history) Sitér dette innlegget CastelloMarine 533HT- 40/50HK Yamaha yeto 2Takt !! Link to post
-Matros- Svart 12.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2009 Gratulerer Så er det bare for oss andre og vente.... til det er våres tur å sjøsette!! Sitér dette innlegget Mvh -Matros- -------------- Medlem av gruppen: folk i båt! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.