Jump to content

Drain plug! Hvilken misjon har den?

Oberst

Recommended Posts

Det er for å tappe ut vann som likevel lurer seg inn der...

Den har sikkert vært av før, men ting som nedsenkes i sjøvann har en ekkel tendens til å sette seg veldig godt fast. Jeg vil anbefale deg å dusje den godt med rustløser flere ganger, la den stå over natten og prøve igjen med kraftig verktøy. Det er utrolig hvor mye vann som kan komme inn i en slik dobbeltbunn hvis det lekker litt rundt en skrue, under fenderlisten etc. over lang tid...

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

vertøy på boks eller slik rustløser er en god ting til en slik oppgave.....men en ting er å få det løst..en annen ting er å forhindre at den setter seg etter på....har et tips du kan prøve..etter at du får løs pluggen kan du smøre inn gjengene med vaselin før du skrur den inn i gjenn...men husk å sette/skru den godt fast før du sjøsetter i gjenn

er ofte borti at messing skruer setter seg fast eller irer seg fast i hardwood....dvs mahogny eller teak....å dær bruker jeg vaselin før jeg setter inn skruen ..og det forhindrer at skruene setter seg fast :cheers_wine:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...