Lars H. Svart 13.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2009 Scanneren er ikke verdens beste! Prøver litt til. Hei. I stedet for å scanne inn slik dokumentasjon, blir det vanligvis bedre utskrifter her om en henter doc'n fra nettet. Og uansett, slike tekstsider blir best i gif eller png format. Jpeg er imidlertid utmerket for bilder (foto) med mange fargenyanser osv. Dette ikke for å "sutre", men kun som positiv info. Dokumentasjonen under som jeg fant som et pdf-dokument tok jeg en "print screen" på. La inn i et enkelt billedbehandlingsprogram og lagret i PNG format (GIF hadde gitt omtrent samme resultat). Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.