mitsu Startet 12.Mars.2009 Del på Facebook Startet 12.Mars.2009 http://www.youtube.com/watch?v=EtlgK6N5LRQ&NR=1 Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 12.Mars.2009 Del på Facebook Svart 12.Mars.2009 Hei Er det ikkje eit fly eller ein rakett ein ser like ved motoren i byrjinga av filmen. I så fall så er vel motoren i tyngste laget.... Ask Sitér dette innlegget Link to post
-Matros- Svart 12.Mars.2009 Del på Facebook Svart 12.Mars.2009 Hei Er det ikkje eit fly eller ein rakett ein ser like ved motoren i byrjinga av filmen. I så fall så er vel motoren i tyngste laget.... Ask Ser ut som et fly på høyre side i begynnelsen av filmen. Sitér dette innlegget Mvh -Matros- -------------- Medlem av gruppen: folk i båt! Link to post
Kjell E Svart 12.Mars.2009 Del på Facebook Svart 12.Mars.2009 Står et jagerfly ved siden av motoren ja. Saab Draken. Mvh, Kjell Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
Finn Erik Svart 12.Mars.2009 Del på Facebook Svart 12.Mars.2009 Hadde ikke turt å ha den ungen løs på gåren med de flya i nærheten................ Er nok ikke lenge før han tar helt av Sitér dette innlegget Link to post
blacki Svart 12.Mars.2009 Del på Facebook Svart 12.Mars.2009 (redigert) Han fyren der er vist veldig glad i motorer og annet mikk-makk! Ligger en haug med videoer av fly, båt, motor mm. Her tetster han ut en flymotor... og v8 fra 1931 i båt... BOEING 502,Gasturbine engine ,Jet engine: Fyren er "gal"! Redigert 12.Mars.2009 av blacki (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
SeaRaymond Svart 12.Mars.2009 Del på Facebook Svart 12.Mars.2009 Å jaggu ser det ut til at det er en 4 liters biltema dunk med mineral olje som står ved jetturbinens kontrollboks, hvem snakker nedlatende om deres oljer Sitér dette innlegget Link to post
andersm Svart 13.Mars.2009 Del på Facebook Svart 13.Mars.2009 Biltema eller ikke, han har den barskeste løvblåseren i nord-europa. - anders m. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 13.Mars.2009 Del på Facebook Svart 13.Mars.2009 Sprø fyr. Må innrømme at jeg blir nervøs av å se guttungen stå kloss oppi svinghjul på ei vogn som gynger, samt få meter fra en jetmotor i gang uten hørselvern. Morsomt å se på, men hadde vært morsommere uten guttungen. Sitér dette innlegget Link to post
SeaRaymond Svart 13.Mars.2009 Del på Facebook Svart 13.Mars.2009 Ja hviss denne plassen er i privat eie, er dette rimelig sprøtt, og imponerende for å kunne få fatt på så mye forskjellig, at "faren" er teknisk galen er det vel lite tvil om iallefall over middels interressert kan en vel trygt si. Guttungen som er kledd opp i gullende rein "verkstedsdress" ser heller ikke mindre interressert ut så her er det tydlig noe i blodet Sitér dette innlegget Link to post
Miss Amalie Svart 13.Mars.2009 Del på Facebook Svart 13.Mars.2009 Jeg synes det ser trygt ut jeg i forhold til hvordan jeg selv vokste opp Med gravemaskiner, lastebiler og svære motorer å boltre seg med sammen med fatter'n, så har det vært utrolig lærerikt i forhold til å få til ting selv. Guttungen lever jo i paradis, og han lærer sikkert vanvittig mye etterhvert. Sikkerhetsqaspektet synes jeg ser ut til å bli tatt vare på både med ryddighet og oppfølging. Jeg synes heller synd på unger som vokser opp med redningsvest i badekaret. Ungene mine har da vokst opp til å bli folk selv om både armer og bein har brekt Sitér dette innlegget Mitt prosjekt - Bygging av Mahogny - Triple Cockpit 22 fot https://baatplassen.no/i/topic/96443-prosjekt-nye-mahognybygg-i-fredrikstad/page-9 Link to post
Bernt Svart 13.Mars.2009 Del på Facebook Svart 13.Mars.2009 Den gutten oplever noe han husker resten av livet, kontra en pc kid!!!! Jeg har hatt en sånn oppvekst, min sønn håper jeg får en sånn : Sitér dette innlegget Link to post
Lijanka Svart 13.Mars.2009 Del på Facebook Svart 13.Mars.2009 Sikkert artig og lærerikt - men jeg er glad for at disse ikke er mine naboer. Sitér dette innlegget Link to post
Miss Amalie Svart 13.Mars.2009 Del på Facebook Svart 13.Mars.2009 Sikkert artig og lærerikt - men jeg er glad for at disse ikke er mine naboer. Nå er "naboer" heldigvis et relativt begrep. Der vi holdt på var nærmeste nabo ikke i "samtaleavstand", men med både natur og bygg i mellom. Det er vel tydelig på filmen at dette er både landlig og fritt. Sitér dette innlegget Mitt prosjekt - Bygging av Mahogny - Triple Cockpit 22 fot https://baatplassen.no/i/topic/96443-prosjekt-nye-mahognybygg-i-fredrikstad/page-9 Link to post
mitsu Svart 13.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Mars.2009 (redigert) Alle unga har godt av litt skit på fingran og nye utfordringa.. Ble litt OT,så: Scandiaèn ble resturert etter og ha ligget under vann i 22 år. Full respekt for folk som tar vare på gamle semidiesel/historie. Redigert 13.Mars.2009 av mitsu (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.