Jump to content

Man skal tidlig krøkes..

mitsu

Recommended Posts

Ja hviss denne plassen er i privat eie, er dette rimelig sprøtt, og imponerende for å kunne få fatt på så mye forskjellig, at "faren" er teknisk galen er det vel lite tvil om iallefall over middels interressert kan en vel trygt si.

Guttungen som er kledd opp i gullende rein "verkstedsdress" ser heller ikke mindre interressert ut så her er det tydlig noe i blodet :cheers:

Jeg synes det ser trygt ut jeg i forhold til hvordan jeg selv vokste opp :smiley:

Med gravemaskiner, lastebiler og svære motorer å boltre seg med sammen med fatter'n, så har det vært utrolig lærerikt i forhold til å få til ting selv. Guttungen lever jo i paradis, og han lærer sikkert vanvittig mye etterhvert.

Sikkerhetsqaspektet synes jeg ser ut til å bli tatt vare på både med ryddighet og oppfølging. Jeg synes heller synd på unger som vokser opp med redningsvest i badekaret.

Ungene mine har da vokst opp til å bli folk selv om både armer og bein har brekt :smiley:

Sikkert artig og lærerikt - men jeg er glad for at disse ikke er mine naboer.

Nå er "naboer" heldigvis et relativt begrep. Der vi holdt på var nærmeste nabo ikke i "samtaleavstand", men med både natur og bygg i mellom. Det er vel tydelig på filmen at dette er både landlig og fritt. :smiley:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...