Haalandsine Startet 12.Mars.2009 Link til dette innlegget Startet 12.Mars.2009 (redigert) Skal montere flaps på min 87 mod. Scand Baltic og søker info : - Hvilke størrelse ? - Elektrisk eller hydraulisk ? Redigert 12.Mars.2009 av Haalandsine (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 12.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2009 Jeg anbefaler gjerne Lectrotab Trimplan, se på denne lenken til Sleiper Motor: http://www.sleipner.no/no/templates/index....mp;selected2=32. Denne typen har jeg benyttet både på Scand Atlantic og en 42 foter. Jeg husker ikke størrelsen på flapsene - men dette får du vite ved en telefon til Sleipner Motor - 69 30 00 60. Jeg anbefaler videre å bruke autoset II panel (AS2). Sitér dette innlegget Link to post
TrondT Svart 12.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2009 (redigert) Jeg er litt usikker på størrelsen til din båt, og elektrisk kontra hydraulisk. Jeg skifter fra hydraulikk til elektrisk nå, og har bare gode erfaringer fra tidliger med trimplan fra Lenco. Her kan du se på størrelser. Alternativet er vel Bennet TrondT Redigert 12.Mars.2009 av TrondT (see edit history) Sitér dette innlegget Delfin 21 Mørebas 17DL Skilsø 750CC Barracuda 30 :-) Link to post
Hansi Svart 12.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2009 (redigert) Selv installerte jeg et 24" x 11" flaps system fra QL høsten 2006. Mener det skal passe båter fra 27' til 33'. Er godt fornøyd med flapsa, har fungert feilfritt så langt. Enkel montering. Redigert 12.Mars.2009 av Hansi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.