Frøken Fryd Startet 12.Mars.2009 Del på Facebook Startet 12.Mars.2009 Tenkte det kunne vere greit med en oversikt over hvor man kan ta båtførerprøven i Bergen. Ta gjerne med en link til stedet. Sitér dette innlegget Link to post
Fanafjord Svart 12.Mars.2009 Del på Facebook Svart 12.Mars.2009 Jeg tok båtføererprøven ved folkuniversitetet i Bergen. Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
Nike Svart 12.Mars.2009 Del på Facebook Svart 12.Mars.2009 Jeg vurderer å ta den hos Redningsselskapet Sitér dette innlegget Link to post
LykkelitenIV Svart 14.Mars.2009 Del på Facebook Svart 14.Mars.2009 Jeg tok den her: http://www.batforerproven.com/ Sitér dette innlegget HilsenLykkeliten IV (på båtjakt) Link to post
Poseidon Svart 14.Mars.2009 Del på Facebook Svart 14.Mars.2009 ......Ta gjerne med en link til stedet. ... Her er linken du ba om. Forøvrig har jeg samarbeid med baatplassenbrukeren Gudrun på Sotra han kan også ordne prøven for de som måtte ønske. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
j0achim Svart 3.Mai.2011 Del på Facebook Svart 3.Mai.2011 (redigert) Norsk Båtførerskole holder kurs i Bergen til en rimelig penge - www.norskbaatforerskole.no Bare 10 minutters kjøring fra sentrum i Dolviken. Norsk Båtførerskole holder også kurs hvor en blir tatt med ut i båt for å få en praktisk opplæring, som er en ekstra pakke for deres 20 timers kurs. Norsk Båtførerskole er Redningsselskapets samarbeidspartner i Bergen for å holde båtførerprøven. Redigert 3.Mai.2011 av j0achim (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.