Willing 31 Startet 12.Mars.2009 Link til dette innlegget Startet 12.Mars.2009 Hei har en volvopenta AQD41A og fikk problemer med innterqulern som blei lekk, enda på visa blei att eg måtte få sjekka ventilene dette gjorde eg oss sentrum diesel i tromsø de skiftet ventilene dette kostet meg 14300kr. dyrt synes eg, men en mann som har jolpe med all innformasjon med motoren solgt meg bilige orginal volvopenta deler er en mann på FISKARSTRAN han heter INGVARD BJARNE YTREBØ dette er en mann eg kan skryte mye av har sikert ringt han en 30-40 ganer. Denne mannen er bare suveren heilt utrolig til og med når han var på ferie ringte han meg når eg trengte hjelp får eg hadde ikke skrudd mye motor før eg begynte med min egen. Han er bra mye biligere på deler en andre volvo butikker eg har snakket med så vist det er noen som trenger hjelp eller trenger deler kan eg med handa opå hjerte annbefalle denne mannen. Får sånn mann som hadde så mye tålmodig het med en treg nordlending finnes det ikke maken til. Hilsen Harry Nilsen fra kåfjord i Troms no gleder eg meg til sesongen med en heilt oppdatert motor som eg har skrudd sjøl eneste eg ikke gjorde var og sette på nye ventiler vist andre gjør dette husk att dyserørene skal på samme plass på diesel pumpa det gjorde ikke eg. men mannen fra fiskarstrand skjønte dette mengang så eg fikk det ordnet. Tusen takk til baatplassen som hjalp meg med gjør det sjøl boka og verksteds hanboka som er finne inne her en fantastisk side. Sitér dette innlegget Willing 31 Link to post
Øya Svart 13.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2009 Hei.! Jeg fikk også råd og tips fra Ytrebø for noen år siden via mail. Veldig god hjelp. Sitér dette innlegget Man behøver ikke å være lei av den gamle, for å ha lyst på noe nytt. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.