Akira Maru Startet 16.Mai.2004 Del på Facebook Startet 16.Mai.2004 Ikke noe vondt om Alf! Men, tiden har nok gått fra ham! Nostalgisk er det å få ordrebekreftelse pr. brev og all kommunikasjon bes sendt med "vesenet". Ikkeno problem for meg, sjarmerende i grunnen. Jobber i IT bransjen og kommunikasjon nå til dags er tatt HELT AV! Sitér dette innlegget 2004 Yanmar 4JH3 72HK Turbo Link to post
M/Y Ellen Marie Svart 17.Mai.2004 Del på Facebook Svart 17.Mai.2004 Ikke noe vondt om Alf! Men, tiden har nok gått fra ham! Nostalgisk er det å få ordrebekreftelse pr. brev og all kommunikasjon bes sendt med "vesenet". Ikkeno problem for meg, sjarmerende i grunnen. Jobber i IT bransjen og kommunikasjon nå til dags er tatt HELT AV! hmmm. det skjønner jeg da ikke helt. Bestilte kalesjetrekk til FB'en på Sun'en, og da gikk alt på mail. Tilogmed detaljbilder av FB'en med tommestokk for mål osv. Fin service, er min erfaring M/Y Ellen Marie Sitér dette innlegget . www.g-mt.no Link to post
sumo Svart 17.Mai.2004 Del på Facebook Svart 17.Mai.2004 Du lager sikkert utmerkede kalesjer til ca kr 8000, :smiley:men et Ikeabord til kr 80 har bedre brukermanual enn kalesjen's. Kunne det i det minste legges ut på hjemmesiden EN brukerveilening med illustrasjoner/bilder og navn som nevnes i din foreløpige brukermanual i A4 tekstformat ? mvh jan Mulig jeg er skikkelig treg i skallen, men hva er problemet? Brukermanual for kalesje - får man det med når man f. eks kjøper ny båt? Har du kjøpt en kalesje, og trenger monteringsassistanse, er det vel bare å ta kontakt med Alf, så hjelper han deg! Dersom man ikke klarer å montere en kalesje utfra anvisningen som følger med, bør man innse sin egen begrensning, og søke proffhjelp. Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 17.Mai.2004 Del på Facebook Svart 17.Mai.2004 Fikk nettopp min nye båt --- uten bruksanvisning til kalesjen... Flaks jeg greide å kneppe på 20 hemper. Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
TommyJ00 Svart 17.Mai.2004 Del på Facebook Svart 17.Mai.2004 Syntes vi skal bruke forumet til noe konstruktivt. IKKE sure oppstøt om ting som ikke gir oss andre noe fornuftig. Beklager, men denne tråden syntes jeg admin bør slette. Sitér dette innlegget Link to post
M/Y Ellen Marie Svart 17.Mai.2004 Del på Facebook Svart 17.Mai.2004 Beklager, men denne tråden syntes jeg admin bør slette. Her er jeg helt uenig med deg, GipsyGirl. Vi bør strekke oss langt før vi sensurerer andres innlegg. Svært, svært langt. Så JEG håper ikke at Ingar sletter denne tråden, og det tror jeg heller ikke han gjør. M/Y Ellen Marie Sitér dette innlegget . www.g-mt.no Link to post
Ingar Svart 17.Mai.2004 Del på Facebook Svart 17.Mai.2004 Syntes vi skal bruke forumet til noe konstruktivt. IKKE sure oppstøt om ting som ikke gir oss andre noe fornuftig. Beklager, men denne tråden syntes jeg admin bør slette. Nei, det skal nok langt mer til før vi tyr til sensur på baatplassen. Men som jeg har skrevet i tidligere anledninger: Når man fremfører klager på navngitte firma/personer bør man gjøre disse oppmerksom på at man har tatt opp saken på baatplassen slik at de har mulighet til å svare for seg. Og man bør skrive i innlegget at så er gjort. I de tillfelle der dette ikke har skjedd har jeg, i den grad jeg har hatt kapasitet, underrettet aktuelle firmaer. Så også i denne saken. (Man kan bruke "Tips en venn" funksjonen øverst på siden til dette) Sitér dette innlegget Link to post
TommyJ00 Svart 17.Mai.2004 Del på Facebook Svart 17.Mai.2004 MÅ bare konstantere at vi er uenige om hva forumet bør inneholde. Selv tenker jeg ikke bruke mer av nasjonaldagen å diskutere dette, nå er alle plikter unnagjort så nå går turen til havna. PS! Uansett uenighet i sak, ønsker jeg dere en fortsatt god 17 mai, og en god sesong med riktig montert kalesje. GipsyGirl Sitér dette innlegget Link to post
Guest Sparky Svart 18.Mai.2004 Del på Facebook Svart 18.Mai.2004 Har fjernet innleggene mine da en person mente det var støtende. mvh jan Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.