FM 8-12 Startet 13.Mars.2009 Del på Facebook Startet 13.Mars.2009 Hvor mange ganger stopper virkelig en motor fordi den har mekanisk feil? erfaringsmessig er det som regel manglende vedlikehold eller mangel på kunnskap kom med innspill Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 13.Mars.2009 Del på Facebook Svart 13.Mars.2009 (redigert) Eller manglende drivstoff pga menneskelig glemsomhet. Redigert 13.Mars.2009 av Hansi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
FM 8-12 Svart 13.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Mars.2009 Eller mangel på drivstoff. foruten det da Sitér dette innlegget Link to post
-Matros- Svart 13.Mars.2009 Del på Facebook Svart 13.Mars.2009 Eller pga mangel på drivstoff pga menneskelig glemsomhet. Eller olje/smøring. Sitér dette innlegget Mvh -Matros- -------------- Medlem av gruppen: folk i båt! Link to post
avsluttet Svart 13.Mars.2009 Del på Facebook Svart 13.Mars.2009 Problemer med at en motor ikke vil gå tror jeg hovedsaklig oppstår i det man skal prøve å starte den. "Skjønner ikke at ikke starter, den gikk jo så fint da jeg stoppet den" Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 13.Mars.2009 Del på Facebook Svart 13.Mars.2009 blir motor stelt pent med skjer det skjelden ting dvs har den frisk olje og får kjøling er det skjelden ting bråsmeller men nå er jeg vant med gamle volvo motorer både til lands og til vanns syntes ting røk fortere før men da var det 2 stillinger på gassen - av og full en annen ting som jeg er ganske sikker på er at det er ikke umoderne og la motor gå litt før man peser på ser mange starter opp - hiver fortøyinga og full gass - kan umulig vare lenge vi tar det gradvis pent og øker sakte- går ikke i masjfart før den er nesten vanlig temp Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.