Life Preserver Startet 13.Mars.2009 Link til dette innlegget Startet 13.Mars.2009 Da jeg åpnet clutchhuset på min 2GZ var det fult av olje. Er dette en våt eller tørrclutch? Sitér dette innlegget Link to post
Diesel248 Svart 13.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2009 Dette er ei klemkobling som skal ha olje. Bytt oljen, eventuelt vask ned i koblinga med diesel, så heller du ny olje nedi, heilt til det er godt opp til koblings hjulet Sitér dette innlegget Norsk motorhistorie --> Still going strong Link to post
Life Preserver Svart 13.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2009 Tusen takk for hjelpa! Jeg finner ikke påfyllingshull eller peilepinne. Man må altså av med lokket for å fylle? Da jeg tok av lokket var det smekk fult der. Kan det lekke vann eller olje fra motoren inn i clutchuset? I manualen til motoren står det SAE 20 på olja, betyr det at man skal bruke vanlig motorolje? Takker for al hjelp :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.