ottis Startet 14.Mars.2009 Del på Facebook Startet 14.Mars.2009 (redigert) Jaja da er det 14 dager til turen går til Svolvær , drar på torsdag pga. båtplass. Noen flere medlemer her i BP som skal? Det blir min første tur med båt'n i år Redigert 14.Mars.2009 av ottis (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
BMP Svart 14.Mars.2009 Del på Facebook Svart 14.Mars.2009 Drar heller til Røst der er det i motsettning til i østlofoten skrei og få. Sitér dette innlegget Link to post
ottis Svart 15.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Mars.2009 Du har nok rett i det, men det er ikke alle som drar til Svolvær for og fiske denne helgen vet'u Sitér dette innlegget Link to post
Likeråfiske Svart 15.Mars.2009 Del på Facebook Svart 15.Mars.2009 Det er vært å oppleve denne internasjonale seansen. Mye morro. Sitér dette innlegget likeråfiske Link to post
avsluttet Svart 15.Mars.2009 Del på Facebook Svart 15.Mars.2009 Drar heller til Røst der er det i motsettning til i østlofoten skrei og få. tja, hvem vet. I år er det kanskje litt annerledes. Skreien har gått tettere inn til land utenfor vesterålen, og enkelte spår at den kommer inn til lofoten i år. Det blir spennende å se, for min del blir det ikke noe tur. Men til neste år... Sitér dette innlegget Link to post
Espenok Svart 15.Mars.2009 Del på Facebook Svart 15.Mars.2009 VM i skreifiske er årets høydepunkt.. Og da tenker jeg på folkefesten, og ikke fisket. Skrei har vi i bøtter og spann her utfor senja. Til svolvær drar man for å Jeg dit i år som i fjor! Sitér dette innlegget Fortiden uten seilbåt i forhåpentligvis en kortvarig peridode, men har ei toroms spissa til roing, dorging og tråling etter laks i ferskvann! Link to post
ottis Svart 15.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Mars.2009 hehe kanskje vi da Espenok Sitér dette innlegget Link to post
Espenok Svart 15.Mars.2009 Del på Facebook Svart 15.Mars.2009 Det kan pinade godt hende! Tar du turen til Skrova på lørdags formiddag? Sitér dette innlegget Fortiden uten seilbåt i forhåpentligvis en kortvarig peridode, men har ei toroms spissa til roing, dorging og tråling etter laks i ferskvann! Link to post
ottis Svart 15.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Mars.2009 Hvis vi følger tidl. tradisjon, så skal du ikke se bort i fra at det blir en tur til Skråva på Lørdagen igjen =) Isåfall om være blir slik det var i fjor Sitér dette innlegget Link to post
Bulben Svart 16.Mars.2009 Del på Facebook Svart 16.Mars.2009 Jeg stiller i år jeg også. Men ikke på min egen skute, jeg har mønstret på som mannskap (fenderminister) på Nordlandsbåten "Hildringstimen". Det blir noe HELT annet enn det jeg er vant med. Men jeg gleder meg som en unge !! Sitér dette innlegget Nemo saltat sobrius Link to post
Espenok Svart 16.Mars.2009 Del på Facebook Svart 16.Mars.2009 Arbeidsgiveren min har i år som i fjor leid en 52 fots kutter (M/K Nålsund) som vi drar dit med, bor i, fester i og bruker til Skrova på lørdagen. Var meget vellykket i fjor, og håper på suksess i år også.. Sitér dette innlegget Fortiden uten seilbåt i forhåpentligvis en kortvarig peridode, men har ei toroms spissa til roing, dorging og tråling etter laks i ferskvann! Link to post
ottis Svart 16.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mars.2009 Ja dette er årets høydepunkt Sitér dette innlegget Link to post
Espenok Svart 30.Mars.2009 Del på Facebook Svart 30.Mars.2009 Og hvordan er formen etter sjøslaget? Sitér dette innlegget Fortiden uten seilbåt i forhåpentligvis en kortvarig peridode, men har ei toroms spissa til roing, dorging og tråling etter laks i ferskvann! Link to post
rogeri Svart 30.Mars.2009 Del på Facebook Svart 30.Mars.2009 Var ikke der selv i år, men her er litt bilder fra evenementet! http://www.lofotposten.no/lokale_nyheter/article4228114.ece Sitér dette innlegget Link to post
Bulben Svart 30.Mars.2009 Del på Facebook Svart 30.Mars.2009 Kjempeflotte dager i Lofoten ! ...men kjenner jo helt klart at man ikke er 18 lenger.... Sitér dette innlegget Nemo saltat sobrius Link to post
avmønstret5 Svart 30.Mars.2009 Del på Facebook Svart 30.Mars.2009 Hva med Henningsvær på den stor brendevinsdagen? Det opplevde jeg som 16 åring skårunge. Sitér dette innlegget Link to post
Espenok Svart 30.Mars.2009 Del på Facebook Svart 30.Mars.2009 Tok litt på ja, mye brennvin, mye liv, for lite søvn, men mye sol. Nei, det var knall! Sitér dette innlegget Fortiden uten seilbåt i forhåpentligvis en kortvarig peridode, men har ei toroms spissa til roing, dorging og tråling etter laks i ferskvann! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.