Bitteliten Startet 14.Mars.2009 Link til dette innlegget Startet 14.Mars.2009 (redigert) Jeg har da klart kunststykket å komme hjem med et par sko som jeg ikke hadde på meg da jeg dro til messa Jeg har helt like sko hjemme - og begynte å lure på om jeg hadde helt da jeg så to like par i gangen. Dette er Ecco lette sportssko - blå - overdel i nettingaktig stoff og med hurtigsnøring. Størrelsen er 44. Skoene jeg hadde på meg da jeg dro på messa er et par sorte Geox mokasiner. De mottas gjerne med takk om noen har fått de med seg. Håper naturligvis at den som jeg tok skoene til tok mine slik at han slapp å gå barbeint hjem. Det er bare å beklage at jeg har tatt feil sko - merket det ikke før en stund etter at jeg kom hjem Skoene blir levert på messa i morgen i garderoben eller informasjonen. Redigert 14.Mars.2009 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 14.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2009 Det er vel mange som har gått skoa av seg på sånne messer opp gjennom årene. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
jupan Svart 14.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2009 Ville ikke vært i dine sko nå for å si det sånn :D Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 14.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2009 Er det ikke i Irak man kaster sko etter hverandre? Sitér dette innlegget Link to post
jupan Svart 14.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2009 Det er visst sånn de skor seg ja... ;) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 14.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2009 Kan trygt si at han som nå ha skoa mine har kommet bedre ut av det enn meg. Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 14.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2009 (redigert) Måtte du gå i sokkene på messa Du må beholde skoa på vettu og heller bruke poser. Sko stjeles også. På " friskis og svettis" var det en arg dame her om dagen som savnet et par nye støvletter. De var stjålet Var messa ok eller? Bytta vel inn NW`n? Redigert 14.Mars.2009 av OLPI (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 14.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2009 NW'en ble ikke byttet inn, men kona har bestemt seg for hva slags båt vi skal ha når vi skal bytte ned. Jeg trøster meg med at det nok ikke skjer på noen år. Det er NW 370 sport hun liker. For oss var dette en av de bedre norske messene. Vi hadde ikke veldig god tid - men det var mye fint å se på. Skriver om det i den andre tråden nå Sitér dette innlegget Link to post
GeirT Svart 14.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2009 Jeg har da klart kunststykket å komme hjem med et par sko som jeg ikke hadde på meg da jeg dro til messa Jaja Bitteliten... så skal vi da lenge huske "den gangen du gikk skoa av deg" !! Hehe.. Geir Sitér dette innlegget Geir Link to post
LALUNA II Svart 15.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2009 Er det ikke i Irak man kaster sko etter hverandre? Nei det er vist over i unaiten der kaster de skoe etter Georg Bush Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Hasla 26 Svart 15.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2009 Mulig det er skoa til Espen ecco Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
jupan Svart 15.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2009 Du har ikke forvekslet skoene og tatt med deg hjem et ecco-lodd? ;) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 15.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2009 Skoene er nå i hvertfall levert til informasjonen på messa. De fikk seg en like god latter som meg. Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 15.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2009 Hadde du med deg reservesko når du leverte dem inn? Eller satset du på at de skoa du gikk av deg igår var levert inn. Hvis alternativ 2 . Så måtte du vel gå hjem í sokkelessen. For jeg regner ikke med at skoene dine var levert inn. Ikke alle som hadde giddi å levere skoene tilbake slik du gjorde. Flott gjort. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
oslofjord Svart 15.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2009 (redigert) Kanskje han fikk tre-fots-syken påbåtmessen....eller firefotssyken...siden trengte to ekstra sko da han skulle hjem ! Redigert 15.Mars.2009 av salt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Tranen2 Svart 15.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2009 Moro dette, men husk å sende en vennlig tanke til han som trøtt og sliten etter lenge vandring i messehallen endelig kommer til utgangen og går mot der han satte skoene og ikke finner de.... Febrilsk ser han etter sine sko, mens det sakte men sikkert går opp for han at han har to valg; gå hjem på sokkelesten eller ta de skoene som ligner mest med påtatt uskylig mine og forte seg hjem. Skulle vært artig å vite hva han valgte... Sitér dette innlegget Coronet 24 Midi, Saga 27 AC, Draco 25 TC, Coronet 27 Seafarer II, Blesser 505, Wauquiez Gladiator 33, Antares 580, Grandezza 26 CA, Starfisher 30 Cruiser Fly. Link to post
roaldbj Svart 15.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2009 Det var både i går og i dag svært stor kø forran basenget like ved hvor du kanskje fikk byttet om skolene. I en slik sammenheng betyr jo skotype ganske lite! Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 15.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2009 Hadde du med deg reservesko når du leverte dem inn? Jeg er i den heldige situasjon at jeg faktisk har fler enn ett par sko - så jeg hadde på meg mine egne Ecco sko i dag og leverte de andre i informasjonen. Sitér dette innlegget Link to post
Jorg-1 Svart 15.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2009 Vi båtfolk er da ærlige....leverer sko tilbake. Flott gjort Bitteliten. Men du satt meg på en forretningside. Neste år skal jeg ha stand med utsalg av maritime sko på Sjøen for alle. Har 2 sønner jeg kan sende rundt på de forskjellige stands og rappe de skoene som måtte stå på utsiden av båtene mens folka er ombord. Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.