Jump to content

Savner du et par Ecco sko fra Sjøen for Alle?

Bitteliten

Recommended Posts

Jeg har da klart kunststykket å komme hjem med et par sko som jeg ikke hadde på meg da jeg dro til messa :lol::blush:

Jeg har helt like sko hjemme - og begynte å lure på om jeg hadde :crazy: helt da jeg så to like par i gangen. Dette er Ecco lette sportssko - blå - overdel i nettingaktig stoff og med hurtigsnøring. Størrelsen er 44.

Skoene jeg hadde på meg da jeg dro på messa er et par sorte Geox mokasiner. De mottas gjerne med takk om noen har fått de med seg. Håper naturligvis at den som jeg tok skoene til tok mine slik at han slapp å gå barbeint hjem.

Det er bare å beklage at jeg har tatt feil sko - merket det ikke før en stund etter at jeg kom hjem :blush: Skoene blir levert på messa i morgen i garderoben eller informasjonen.

Redigert av Bitteliten (see edit history)

NW'en ble ikke byttet inn, men kona har bestemt seg for hva slags båt vi skal ha når vi skal bytte ned. Jeg trøster meg med at det nok ikke skjer på noen år. Det er NW 370 sport hun liker.

For oss var dette en av de bedre norske messene. Vi hadde ikke veldig god tid - men det var mye fint å se på. Skriver om det i den andre tråden nå

Hadde du med deg reservesko når du leverte dem inn?

Eller satset du på at de skoa du gikk av deg igår var levert inn.

Hvis alternativ 2 . Så måtte du vel gå hjem í sokkelessen. For jeg regner ikke med at skoene dine var levert inn.

Ikke alle som hadde giddi å levere skoene tilbake slik du gjorde.

Flott gjort. :yesnod:

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Moro dette, men husk å sende en vennlig tanke til han som trøtt og sliten etter lenge vandring i messehallen endelig kommer til utgangen og går mot der han satte skoene og ikke finner de.... Febrilsk ser han etter sine sko, mens det sakte men sikkert går opp for han at han har to valg; gå hjem på sokkelesten eller ta de skoene som ligner mest med påtatt uskylig mine og forte seg hjem.

Skulle vært artig å vite hva han valgte...

Coronet 24 Midi, Saga 27 AC, Draco 25 TC, Coronet 27 Seafarer II, Blesser 505, Wauquiez Gladiator 33, Antares 580, Grandezza 26 CA, Starfisher 30 Cruiser Fly.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...