Tom Rør Startet 14.Mars.2009 Link til dette innlegget Startet 14.Mars.2009 Jeg lurer på om noen her på forumet kunne si meg om man må grunne/prime drevet før man stoffer det? Drevet gror noe så helt for j........,så jeg tenkte rett og slett å stoffe det for å unngå den verste groinga . Setter pris på innspill. På forhånd takk. Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 14.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2009 Gror vel ikke mye på båten din - ute på tur støtt jo :-) Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Tom Rør Svart 14.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2009 Skulle ikke tru det, men det ser ut som drevet er fra 1905, istedenfor 2005.Rura sitter som f...., og da forsvinner lakken også. Like godt å stoffe dritten. Sitér dette innlegget Link to post
edo Svart 14.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2009 Ikke bunnstoff men drevspray.... Sitér dette innlegget Sollux 24 AC Scand Baltic 29 Scand 360SE Link to post
Stoner Svart 15.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2009 Drevet mitt ble sprayet i fjor, uten at det hjalp på groingen Sitér dette innlegget Link to post
KARILLA Svart 15.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2009 Jeg stoffet drevet på min forrige båt. Brukte sort bunnstoff for drev fra seajet. Før påføring pusset jeg hele drevet med fint våtslipepapir. Vasket deretter med rød sprit før bunnstoff for drev ble påført. Groingen ble betraktelig redusert. Seajet leverers i flere farger "tilpasset" fargen på drevet ditt. For rengjøring av drevet brukte jeg noe som het sjølinjerens, fjernet rur og andre morsomheter effektivt på drevet. Sparte meg mye arbeid Lykke til . Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
Tom Rør Svart 15.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2009 Takk for gode tips. Det får ikke blitt verre enn det var uansett. Sitér dette innlegget Link to post
Finn Erik Svart 15.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2009 Jeg holder på å lakke opp drevet og sette på nye dekaler nå. Tenkte da å prøve det nye " bunnstoffet " på sprayflaske fra Hempel som er helt transparant, håper det virker omtrent like bra som det de hadde tidligere som nå er forbudt og ikke eksisterer lenger. Sitér dette innlegget Link to post
SeaRaymond Svart 15.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2009 Finnes det drevspray som er gjennomsiktig altså? Det vil jeg også ha på mitt nye drev, hvør fåes det? Sitér dette innlegget Link to post
Finn Erik Svart 15.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2009 Ja det finnes. Hempel har akkurat kommet ut med det. Dersom du går inn på Hempel sin nettside finner du eklame for det, jeg vil tro at du kan få tak i det alle steder hvor Hempel sin produkter selges. Det finnes i sort volvogrått og helt genomsiktig. De hadde det på tilbud på messa Sjøen for alle. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.