fjordÅl Startet 15.Mars.2009 Link til dette innlegget Startet 15.Mars.2009 hva bør jeg passe på når jeg kjøper brukt gummibåt? evt anbefalinger. er bare ute etter en liten båt til å ro ut til "skuta". Sitér dette innlegget båt er båt Link to post
Polarn Svart 15.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2009 Hvilken pris legger de deg på? Maritim har jo en billig grei gummibåt. http://www.maritim.no/images/productsbig/22409_auto.jpg Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
bjornak Svart 15.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2009 Vurder heller denne, så slipper du problemer med hull o.l. Maritim har de i den nye katalogen til kr. 4490,- De har ikke lagt den ut på nettsidene enda. Bic Sitér dette innlegget Link to post
fjordÅl Svart 15.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2009 pris: så billig som mulig, helst ned mot 2000. kommer sannsynligvis ikke til å bli en bruksbåt (om vi ikke får tak i en liten påhengs da). Sitér dette innlegget båt er båt Link to post
Cruise Svart 15.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2009 Sjekk sveiser og overganger. Ta en titt under om den har vært dratt over steinura og ser veldig slitt ut under. Ellers anbefales det å unngå båter med for mange hull. Sitér dette innlegget Link to post
fjordÅl Svart 15.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2009 kan legge til at den bør være så liten som mulig slik at det er lett å dra den opp og legge den vekk. Sitér dette innlegget båt er båt Link to post
Polarn Svart 15.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2009 Tror jeg ga 2990,- for gummibåten fra Maritim i fjor sommer. Den var lett å sette sammen + at den var rask å blåse opp og legge sammen igjen. Alt du trenger følger med + at den er godkjent opp til 10 hk motor. Løp og kjøp. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
-Matros- Svart 15.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2009 Tror jeg ga 2990,- for gummibåten fra Maritim i fjor sommer. Den var lett å sette sammen + at den var rask å blåse opp og legge sammen igjen. Alt du trenger følger med + at den er godkjent opp til 10 hk motor. Løp og kjøp. anebefaller du den gummibåten til maritim?? Skal kjøpe meg en liten jolle til sommeren. og lurer på om den kan være noe for meg. tåler den mye bølger? Sitér dette innlegget Mvh -Matros- -------------- Medlem av gruppen: folk i båt! Link to post
sun Svart 15.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2009 Hei. Kjøpte jolla på netthandel.no ifjor, fikk den for 1400kr. Poden er kjempefornøyd, er godkjent opp til 10 hk Sitér dette innlegget Link to post
edo Svart 15.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2009 Jeg kjøpte gummibåten til Maritim ifjord (2990,-). Båten ble mye brukt av ungene hele sommeren, anbefales!! Det eneste jeg gjorde var å kjøpe en oppblåsbar tofte som jeg byttet med den orginal tretoften, dette pga at jeg har båten stående vertikalt på snappdavitter, den orginale toften hadde da en tendens til å falle av. Sitér dette innlegget Sollux 24 AC Scand Baltic 29 Scand 360SE Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.