Jump to content

kjøp av brukt gummibåt

fjordÅl

Recommended Posts

Tror jeg ga 2990,- for gummibåten fra Maritim i fjor sommer. Den var lett å sette sammen + at den var rask å blåse opp og legge sammen igjen. Alt du trenger følger med + at den er godkjent opp til 10 hk motor. Løp og kjøp.

Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<--

Tror jeg ga 2990,- for gummibåten fra Maritim i fjor sommer. Den var lett å sette sammen + at den var rask å blåse opp og legge sammen igjen. Alt du trenger følger med + at den er godkjent opp til 10 hk motor. Løp og kjøp.

anebefaller du den gummibåten til maritim??

Skal kjøpe meg en liten jolle til sommeren. og lurer på om den kan være noe for meg. tåler den mye bølger?

Mvh -Matros-

--------------

Medlem av gruppen: folk i båt!

Jeg kjøpte gummibåten til Maritim ifjord (2990,-). Båten ble mye brukt av ungene hele sommeren, anbefales!! :flag:

Det eneste jeg gjorde var å kjøpe en oppblåsbar tofte som jeg byttet med den orginal tretoften, dette pga at jeg har båten stående vertikalt på snappdavitter, den orginale toften hadde da en tendens til å falle av.

Sollux 24 AC

Scand Baltic 29

Scand 360SE

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...