Dassic Startet 17.Mai.2004 Del på Facebook Startet 17.Mai.2004 Hei! Jeg tenkte jeg skulle bytte ut den gamle, slitne fenderlista på min Scand Classic. Kikker på de forskjellige profilene til Parmaplast, som bl.a. forhandles av Maritim. Har prøvd å maile Maritim, men de kan ikke hjelpe meg med hvilken list som passer min båt. Er det noen som har byttet list på samme båt, og vet hvilken jeg kan bruke? Vil f.eks. profilen 1564C (art. nr. 2185-20) passe? Dassic Sitér dette innlegget Link to post
Akira Maru Svart 17.Mai.2004 Del på Facebook Svart 17.Mai.2004 Ring til Inger Lise på Scand Boats; 37048697 og hun hjelper med råd... Sitér dette innlegget 2004 Yanmar 4JH3 72HK Turbo Link to post
Batdilla Svart 17.Mai.2004 Del på Facebook Svart 17.Mai.2004 Jeg var i samme dillemma som deg. Gjorde kort prosess - løsnet fenderlista, kappet av en bit, stupte så på hodet i de ulike katalogen og sammenlignet mål og priser. Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 18.Mai.2004 Del på Facebook Svart 18.Mai.2004 Sjekk her: http://www.industriplast.no/Fenderlister.htm Kansje de vet å hjelpe deg. Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Dassic Svart 18.Mai.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mai.2004 Har snakket med Scand. De kan levere list til båten, men da i hvit utførelse. Det syntes jeg ikke tar seg så bra ut på denne båten. Til gjengjeld var prisen veldig hyggelig. 1737 kroner for ferdig sveiset list (kommer fra Parmaplast). Tar fortsatt gjerne imot råd dersom noen har byttet list på tilsvarende båt og husker profil-nummer. Vil nødig ta av den gamle før jeg har fått tak i en ny av riktig type... Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 18.Mai.2004 Del på Facebook Svart 18.Mai.2004 Siden du har sjekket ut Parma Plast, anbefaler jeg å kontakte Industriplast. Med litt flaks, har de levert til tilsvarende båt før og kan fortelle deg spec. på profilen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.