Jump to content

Delta 970 noen som kjenner den?


Trude III

Recommended Posts

:smiley:

 

 

Hei,

 

Jeg har en Delta 970 HT fra 1986 på hånden og må innrømme at jeg ikke kjenner til denne båten. Det er ønsket om større plass (har Nidelv 26) og rundt 15kn i marsjfart som tiltaler meg.

Det sitter en ny 200hk Nanni 4cyl. motor i den.

 

Jeg har ikke vært og sett båten ennå da den ligger langt unna. Jeg har fått kontakt med noen som har eiet og eier en slik og fått stort sett gode tilbakemeldinger på sjøegenskaper og bokomfort. Det er litt forskjellige meninger om hvordan båten takler låringssjø. Skulle gjerne fått flere meninger på om den er værre en andre båter i samme klasse. Lurer også på om dette er en liten 32 foter i forhold til f.eks. Scand Atlantic. Den har sin opprinnelse fra Hasla 27/KB 27/Delta 830 og er forlenget med 1,4m. Jeg mistenker den for å ha blitt ganske smal men kan ta feil..

 

En pris på rundt 450', gir dette mye båt for pengene tro?

 

Er dette en ukurant og tungsolgt båt ?

 

Har du meninger om den og kjenner til den så blir jeg meget glad for noen tilbakemeldinger!!

 

 

 

Hilsen Harald L

Trude III

Link to post
Share on other sites

  • 10 måneder senere...

Hei!

Løfter denne frem i lyset igjen.

Jeg regner med at jeg skal se på en Delta 9700 til uka.

Er det noen flere som har noe kjennskap til Delta 9700.En hva som er nevnt her.

 

I den som jeg skal se på står en BMW 180 hk (2500timer)

båt og motor fra 86.

så jeg må vel regne med å ta en overhaling på Motoren.

 

Det ble vel ingen Delta på deg Harald L? Tror den du så på gikk for 490000 da med en ny Nanni Diesel.

Så det bør vel da være ett prutningsmonn for meg.

 

Mitt emne ser ut til å være ett noe slitt halvfabrikata med prisantydning på 425000,-

 

Mariell

Redigert av Mariell (see edit history)

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...