dieselfan Svart 1.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2009 Takk abbor, dette er et emne hvor jeg føler meg meget langt fra komfertabel.... det gjorde godt med noen klare råd Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 8.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2009 ... Er veldig fristet til å bytte ut min RD218 med den nye RD418HD, ...Er RD418/424HD i "salg" nå? Finner ikke noe info om disse på Raymarines sider (utenom "news"-meldingen). Er det bare jeg eller er Raymarine alltid _utrolig_ treige med å oppdatere sidene sine når de lanserer ny produkter? Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 8.Oktober.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2009 Ser at de nye HD domene listes på noen engelske nettbutikker, om de er leveringsdyktige vet jeg ikke. RD418HD Siden jeg jobber med elektronikk har jeg såpass erfaring med introduskjon av nye elektronikkprodukter at jeg ikke planlegger å handle de første månedene uansett. De engelske sidene til Raymarine (co.uk) pleier å være mye bedre oppdaterte på nye produkter enn .com siden, men finner ikke HD domene på de engelske sidene heller. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.