steinartorsvik Startet 17.Mars.2009 Link til dette innlegget Startet 17.Mars.2009 Hei, Vi kjøpte en 28 fot Maxi Fenix seilbåt sommeren 2008 og nå kommer første vårpussen. Hvor kan man få løftet opp båten og leid plass på land en dag slik at jeg kan få pusset og vasket litt på den i området rundt Oslo? Sitér dette innlegget Link to post
oslofjord Svart 17.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2009 Innerst i Bestunmkilen tipper jeg det kan være muligheter men først når de fleste båtene er satt ut....(juni) tipper jeg. Sitér dette innlegget Link to post
steinartorsvik Svart 17.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2009 Jeg tenkte tidsperspektiv så tidlig som mulig fra det øyeblikket isen er borte. Må vel finnes noen som kan gjøre dette før juni. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 17.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2009 Sjekk hos Sørfonden på Padda. Slippen der er ikke opptatt med å sette ut båter så det burde være en mulighet. Sitér dette innlegget Link to post
steinartorsvik Svart 17.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2009 Takk for tipset. Jeg ringte Sørfonden slipp og de skulle ha 1960 kroner for å løfte Maxi Fenixen min og la den stå på land en dag. Inkludert høytrykkspyling. For to dager skulle de ha 2750. Da er det bare å vente på at isen forsvinner! Sitér dette innlegget Link to post
Andy2 Svart 18.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2009 Ring Solvik Båtforening i Bærum. De har stor opplagsplass og kraftige trucker Sitér dette innlegget Link to post
opus Svart 19.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2009 Jeg ringte Sørfonden slipp og de skulle ha 1960 kroner for å løfte Maxi Fenixen min og la den stå på land en dag. Inkludert høytrykkspyling. For to dager skulle de ha 2750. Noen tips om rimligere sted? Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 19.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2009 Ville prøvd på malmøya jeg, vet ikke om det er noe is der nå, men verdt en telefon. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
steinartorsvik Svart 20.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2009 Ring Solvik Båtforening i Bærum. De har stor opplagsplass og kraftige trucker Løfter de selv om man ikke er med i båtforeningen? Er det isfritt der? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.