Hombrè Startet 17.Mars.2009 Del på Facebook Startet 17.Mars.2009 (redigert) Kjøpte båt i fjor med Shipmate RS 8100N installert. Er dette en VHF jeg fortsatt kan bruke, eller har den "gått ut på dato", og bør erstattes med en ny? Vil gjerne ha synspunkter fra noen med erfaring fra denne radioen. Redigert 17.Mars.2009 av Hombrè (see edit history) Sitér dette innlegget Nå med både Båtførerbevis og SRC sertifikat! Link to post
Mulligan Svart 17.Mars.2009 Del på Facebook Svart 17.Mars.2009 Tja, dersom den virker OK er det vel ingen grunn til å bytte den ut. Var en fullgod VHF de bygde i Damark. Shipmate ble senere til Simrad. BT utgaven var godkjent for bruk i livbåt. Det kommer sikkert snart noen og sier du MÅ ha apparat med DSC og distressknapp selv om jeg aldri har hørt om noen som har brukt den. Sitér dette innlegget Link to post
Hombrè Svart 17.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Mars.2009 Jeg tror da faktisk at denne har distressknapp... Sitér dette innlegget Nå med både Båtførerbevis og SRC sertifikat! Link to post
koh Svart 17.Mars.2009 Del på Facebook Svart 17.Mars.2009 (redigert) selv om jeg aldri har hørt om noen som har brukt den joda ... det skjer mange ganger hver sommer - men at noen har brukt den i nød har jeg heller ikke hørt om ....... Shipmaten er vel minst like god som det meste annet så lenge den fungerer - må den repareres, kommer det vel fort for en dag at det kan være like billig å kjøpe en ny. -koh Redigert 17.Mars.2009 av koh (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.