Allan E Startet 17.Mars.2009 Link til dette innlegget Startet 17.Mars.2009 Da er det på tide å begynne på motoren. Må bytte pakninger i nedre del av motoren pga oljelekkasjer. Hvilken pakningssement anbefaler dere? Motoren er en VP2003 som er på 28 hk. Sitér dette innlegget Link to post
BMP Svart 17.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2009 Kent Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 17.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2009 Har brukt Biltema sin røde eller svarte pakningssilicon med 100% resultat. Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
roaldbj Svart 17.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2009 Jeg skal legge ny flytende pakning på inntakssiden og utsiden på mine Bowman giroljekjølere. Her er temperaturen ikke ober 80 grader. Hva er da mest hensiktsmessig pakning? Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 17.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2009 jeg har også brukt den røde høytemp silicon til biltema - helt suveren - Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Jan E. Svart 18.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2009 (redigert) Er nok ikke uten grunn at "Hylomar" har blitt et utrykk innen industrien på lik høyde med "Locktite" for en klasse produkter. Jeg er i vertfall storfornøyd med Hylomar Aerograde (PL32 medium). Potte tett, og ekstremt enkelt å få av restene når delen eventuelt splittes igjen senere. Redigert 18.Mars.2009 av Jan E. (see edit history) Sitér dette innlegget Jara Wynja Link to post
Allan E Svart 18.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2009 Aldri hørt navnet men hvem selger det? Sitér dette innlegget Link to post
4play Svart 18.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2009 Jan E. skrev: Er nok ikke uten grunn at "Hylomar" har blitt et utrykk innen industrien på lik høyde med "Locktite" for en klasse produkter. Jeg er i vertfall storfornøyd med Hylomar Aerograde (PL32 medium). Potte tett, og ekstremt enkelt å få av restene når delen eventuelt splittes igjen senere. Enig med Jan E, veldig bra. Jeg har kjøpt hos TESS tidligere. Sitér dette innlegget Link to post
Jan E. Svart 18.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2009 (redigert) Allan E skrev: Aldri hørt navnet men hvem selger det? De fleste stedene som selger verktøy til håndverkere har nok. Vil tro G. Coward/Tools i Skien kan skaffe. Som 4play nevner så kan nok TESS skaffe også, og de ligger jo rett bortenfor Tools. Edit: Ser Gasolin i Porsgrunn også har Hylomar: Gasolin Redigert 18.Mars.2009 av Jan E. (see edit history) Sitér dette innlegget Jara Wynja Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.