Bernt.Fjellstad Startet 17.Mars.2009 Link til dette innlegget Startet 17.Mars.2009 (redigert) Hei, heter Bernt og er ny her :) jeg holder på å pusse på min whit så kommer til å poste bilder og skrive hva som skal gjøres,nye deler osv. :) ting som skal gjøres: -Bytte front glass -lakkere båten hvit m/blue caribean ocean pearl effekt -anlegg -legge gulv teppe -lakkere interiør -sette inn rpm,knop og volt måler -nytt ratt og ratt system/snekke -Forbedre calesje oppheng/stativ -forbedre selvlens. -sette inn batteri -Puter -Varm/kalds luft vifter for og unngå dugg -vinduspusser Ja mere kommer ettersom jeg planlegger, men først og frems en kul og litt spesiell lakk :) Ett bilde :) Redigert 17.Mars.2009 av Bernt.Fjellstad (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
edd Svart 17.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2009 Kjempe bra. Legg ut så mange bilder som mulig. Liker prosjekt Sitér dette innlegget Link to post
KaRsK Svart 17.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2009 dette blir nok bra , liker godt WITH båtene :) Sitér dette innlegget Link to post
Bernt.Fjellstad Svart 17.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2009 Jo takker :) blir en del pussing fremover når snøen smelter, så da blir det prosjekt tråder Sitér dette innlegget Link to post
Bernt.Fjellstad Svart 17.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2009 (redigert) whit er stilige de :) Redigert 17.Mars.2009 av Bernt.Fjellstad (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Noflow Svart 17.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2009 er det en with kmw 1300 mon tro? hadde lyst på en sånn forrige gang jeg skulle ha meg båt :) Sitér dette innlegget Link to post
Bernt.Fjellstad Svart 17.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2009 ja lurer på det :) Sitér dette innlegget Link to post
alma Svart 17.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2009 husker jeg fikk prosjyre med denne båten da den kom ut. Var drømmebåten i mange år. Det eneste jeg ikke likte var benken forran. Ville heller hatt to stoler Sitér dette innlegget Link to post
Bernt.Fjellstad Svart 17.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2009 ja men drømme båten min er den jeg har nå bare at jeg mangleer støre motor Sitér dette innlegget Link to post
Fredrik_T Svart 18.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2009 knalltøff båt, har selv en vital 1500 Sitér dette innlegget Link to post
Bernt.Fjellstad Svart 18.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2009 takker ja di båtene er ganske så gode bare de er en okli motor på den osv Sitér dette innlegget Link to post
Tor313 Svart 18.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2009 lykke til med prosjektet ditt! he du et bilde som beskriv lakken du skal ha? hørtest veldi spennandes ut Sitér dette innlegget Link to post
Bernt.Fjellstad Svart 18.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2009 takker de er jeg husker ikke helt hva lakken het igen men de blir en hvit med blå gliter i lakken å når sola er freme så glitrter jo båten bra da hehe jeg tenker å legge ut bilder av lakken å glitere snart Sitér dette innlegget Link to post
barentz Svart 15.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2009 Jaha? Ble det no lakk... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.