Jump to content

Har noen bilder av hvite puter til Nidelv 24 levert av Nidelv?

Jarle H.

Recommended Posts

Hei,

Jeg planlegger å kjøpe nytt sett med puter i cockpit på min Nidelv 24 (1981), de jeg har er ødelagt. Etter gode råd her på forumet kontaktet jeg Kåre Andersen hos Nidelv og fikk beskjed at de selger nytt komplett sett med puter. De leverer det i yndlingsfargen min hvit, men har dessverre ikke bilder av dette settet.

Derfor........, lurer jeg på om det er noen her inne som har kjøpt et slikt sett av Nidelv til en Nidelv 24, og har et fint bilde som de kan legge ut. Jeg planlegger som sagt å kjøpe hvite puter. Settet koster 7100,- + mva. og frakt så jeg har litt lyst til å se dem før jeg bestiller.

På forhånd takk :-)

Jarle

Jeg har hvite puter i min 1982 Joda 7500.

Hvit skai er fint, og får den gamle båten til å se nyere ut.

22_1943989276.jpg

Kan vaskes med ACETONE og børste, så lysner de litt:

IMAGE_349.jpg

Har du sjekket pris direkte hos SeaSit i Kristiansand?

Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knop

Nå: Båtløs - Kjører Bobil... 

Hei igjen,

Takk for mange bra svar. Jeg må si at responsen på dette forumet er noe av det beste jeg har vært borte i. Jeg rekker nesten ikke å trykke på knappen "Post nytt emne" før det kommer svar :-)

Jeg er enig i at båten ser nyere ut med hvite seter enn med de originale brune som jeg har i dag. Er det noen av dere som har kjøpt nye seter hos Nidelv til denne type båt? Er setene av samme type i dag som de var i 1981 bare hvite istedenfor brune?

Jeg skal sjekke med SeaSit i Kristiansand for å høre hva de har å tilby.

Takk igjen for mange bra svar.

Jarle

Kan dette muligens være orginalputer??? http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=16739836 Går eventuelt ann å ringe å spør!

Ja, dette ser ut som originalputene, de skal være med blå sømmer og disse har det :-)

Hei,

Se denne artikkelen her: Nidelv 24, bli ny

Jeg sender en epost til disse og hører hva de tar for et komplett sett. Utrolig kult at noen har forretningsideen å restaurere "gamle" plastsnekker :-)

Jarle

Her har du masse bilder av vår gammle N-24 som ble pusset opp med orginaldeler etter at vi solgte den.

http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...folderId=605875

Nydelig båt. Savnet blir stort av å se på bildene.... Vil nesten påstå at jeg vokste opp ombord i denne... :blush:

Takk skal du ha, dette blir kjempefint. Kanskje barna mine en dag kan si det samme som du :-)

Jarle

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...