Jarle H. Startet 17.Mars.2009 Link til dette innlegget Startet 17.Mars.2009 Hei, Jeg planlegger å kjøpe nytt sett med puter i cockpit på min Nidelv 24 (1981), de jeg har er ødelagt. Etter gode råd her på forumet kontaktet jeg Kåre Andersen hos Nidelv og fikk beskjed at de selger nytt komplett sett med puter. De leverer det i yndlingsfargen min hvit, men har dessverre ikke bilder av dette settet. Derfor........, lurer jeg på om det er noen her inne som har kjøpt et slikt sett av Nidelv til en Nidelv 24, og har et fint bilde som de kan legge ut. Jeg planlegger som sagt å kjøpe hvite puter. Settet koster 7100,- + mva. og frakt så jeg har litt lyst til å se dem før jeg bestiller. På forhånd takk :-) Jarle Sitér dette innlegget Link to post
SandAnker Svart 17.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2009 Har hvitt sett for Nidelv 28, du kan se de bildenne fra meg evnt. Har du prøvd brukt båter på finn, kanskje det er noen som har hvit sett der Sitér dette innlegget Link to post
SandAnker Svart 17.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2009 Nidelv 24, hvit sett Sitér dette innlegget Link to post
Kodvaag Svart 17.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2009 Jeg har hvite puter i min 1982 Joda 7500. Hvit skai er fint, og får den gamle båten til å se nyere ut. Kan vaskes med ACETONE og børste, så lysner de litt: Har du sjekket pris direkte hos SeaSit i Kristiansand? Sitér dette innlegget Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
Jarle H. Svart 17.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2009 Hei igjen, Takk for mange bra svar. Jeg må si at responsen på dette forumet er noe av det beste jeg har vært borte i. Jeg rekker nesten ikke å trykke på knappen "Post nytt emne" før det kommer svar :-) Jeg er enig i at båten ser nyere ut med hvite seter enn med de originale brune som jeg har i dag. Er det noen av dere som har kjøpt nye seter hos Nidelv til denne type båt? Er setene av samme type i dag som de var i 1981 bare hvite istedenfor brune? Jeg skal sjekke med SeaSit i Kristiansand for å høre hva de har å tilby. Takk igjen for mange bra svar. Jarle Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 18.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2009 hva med å sy opp di du har i hvit skai??? har tlf nr til ei her i østfold som sikkert hadde gjort en grei deal hvor mange puter utenom 2?? stoler er det?? Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
alma Svart 18.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2009 Kan dette muligens være orginalputer??? http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=16739836 Går eventuelt ann å ringe å spør! Sitér dette innlegget Link to post
SandAnker Svart 18.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2009 Hei, Se denne artikkelen her: Nidelv 24, bli ny Sitér dette innlegget Link to post
Jarle H. Svart 18.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2009 Kan dette muligens være orginalputer??? http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=16739836 Går eventuelt ann å ringe å spør! Ja, dette ser ut som originalputene, de skal være med blå sømmer og disse har det :-) Hei,Se denne artikkelen her: Nidelv 24, bli ny Jeg sender en epost til disse og hører hva de tar for et komplett sett. Utrolig kult at noen har forretningsideen å restaurere "gamle" plastsnekker :-) Jarle Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 18.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2009 Her har du masse bilder av vår gammle N-24 som ble pusset opp med orginaldeler etter at vi solgte den. http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...folderId=605875 Nydelig båt. Savnet blir stort av å se på bildene.... Vil nesten påstå at jeg vokste opp ombord i denne... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Jarle H. Svart 18.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2009 Her har du masse bilder av vår gammle N-24 som ble pusset opp med orginaldeler etter at vi solgte den. http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...folderId=605875 Nydelig båt. Savnet blir stort av å se på bildene.... Vil nesten påstå at jeg vokste opp ombord i denne... Takk skal du ha, dette blir kjempefint. Kanskje barna mine en dag kan si det samme som du :-) Jarle Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.