AlfArie Startet 17.Mars.2009 Link til dette innlegget Startet 17.Mars.2009 Har noen erfaring med denne giveren fra Wema? Er skeptisk til giver i septikktank, dersom det ikke er kvern som maler i stykker dritten, før den går inn i tanken. Har den troen at giverne lett vil henge seg opp. http://www.maritim.no/product.aspx?id=1542...upkey=001001062 Sitér dette innlegget Link to post
shaukaas Svart 17.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2009 Jeg brukte heller BEP sin "ultralyd" måler, samt et Wema instrument for visning. Fungerer utmerket, etter litt programmering av selve giveren... Sitér dette innlegget Link to post
Fusebox Svart 18.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2009 Jeg installerte denne i forrige båt. Hadde den 1 sesong før båten ble solgt, men da var det ingen problemer overhodet den sesongen. Full kontroll på septiken. Sitér dette innlegget Link to post
båtliv Svart 18.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2009 Jeg installerte denne i forrige båt. Hadde den 1 sesong før båten ble solgt, men da var det ingen problemer overhodet den sesongen. Full kontroll på septiken. Hadde du septikkvern ? Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 18.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2009 Har samme erfaring og erfaringstid som Fusebox med TMC el.toalett. Ingen problem overhode Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
Fusebox Svart 18.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2009 Vi hadde ikke septikkvern fra toalett, kun på utkast. Det skal nok ikke så mye til før giveren kan sette seg litt, men da er den enkel å demontere for spyling og rengjøring, selv om det er en... drittjobb ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Birchwood 320 Svart 18.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2009 Det eksisterer jo slik ultrasonic giver.. Men mener å ha lest i et blad om en lignende sak som hadde 3-4 følere utvendig festet på tanken. Desse ble bare limt på. Noen som har sett desse i handelen.. Og hvor. Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Explorer Svart 18.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2009 Jeg har en slik montert i båten, sjekket den i høst og det viste seg at kappen som er rundt flottøren hadde begynt å gå i oppløsning. Den har vel stått i siden 2004. Giveren fungerer fortsatt fint selv om det e rnoen hull i kappen. Sitér dette innlegget Link to post
KDB Svart 18.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2009 Har hatt en slik siden 2000 / 2001, og den har fungert fint. Har kvern på toalett og ferskvannspyling siden 2006, har aldri brukt gjennomspylingen. Sitér dette innlegget Link to post
Tutti Frutti Svart 18.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2009 Jeg brukte heller BEP sin "ultralyd" måler, samt et Wema instrument for visning. Fungerer utmerket, etter litt programmering av selve giveren... Denne fås hos Maritim. Det eksisterer jo slik ultrasonic giver.. Men mener å ha lest i et blad om en lignende sak som hadde 3-4 følere utvendig festet på tanken. Desse ble bare limt på. Noen som har sett desse i handelen.. Og hvor. Og denne hos Seatronic. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.