Dmohil Startet 18.Mars.2009 Link til dette innlegget Startet 18.Mars.2009 Det er noen gode tilbud på båthengere nå og vurderer sterkt å kjøpe meg en. Men disse hengerene er beregnet på "vanlige" båter, så har noen erfaringer med å dette? Enkelt å bygge om for å ta snekke? Det er snakk om en Grimsøy 23. Hengere det er snakk om er Tiki, HSS og Fogelsta så langt med gode tilbud. Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 18.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2009 Hadde en Sjømann 22 for noen år siden, den kjørte jeg helt greit med en Tysse henger med vugger som stillte seg inn av seg selv. Fungerte helt greit det. HEr er Sjømannen lastet opp for slep. Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
tom-ass Svart 18.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2009 Maken henger har jeg brukt til Fevik 21. Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Dmohil Svart 18.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2009 Takker for det. Fant etter hvert en tråd til med tilsvarende emne så da føler jeg meg trygg på at det kan gå. En av forhandlerne kunne bekrefte at dette ville gå, og hvis ikke kunne man forlenge armen med rullene på. Hadde visst gjort det mange ganger før. Hadde en Sjømann 22 for noen år siden, den kjørte jeg helt greit med en Tysse henger med vugger som stillte seg inn av seg selv. Fungerte helt greit det. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.