Valianto Startet 18.Mars.2009 Link til dette innlegget Startet 18.Mars.2009 Hei! Idag har jeg og fatter'n vært borte på west systems og titta på en ny Tohatsu 9.9 totakter. Fikk en pris som var billigere enn 9.8 firetakteren noe jeg ikke hadde trodd Det var kortstammet motor men er ikke sikker på om det er kort eller lang stamme, men vis vi ikke finner det ut drar pappa og sjekker til helga(nei jeg kan ikke for jeg skal på leirskole) Fikk et tilbud på 15 990.- for motorn pluss 1900.- for kit-et til fjernstyring. Hadde noen kommet med erfaringer om motoren så hadde det vært fint. Og firetakter er ikke aktuelt.. Sitér dette innlegget Lyst til å kjøpe båten min ? Link to post
mewa 2 Svart 18.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2009 har en tohatsu 9,9 2006 mod,oppjustert til 15 hp jeg er kjempefornøyd bare lovord å si om den motoren mvh Mewa 2 Sitér dette innlegget Link to post
goggen Svart 18.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2009 Jeg har også en 9,9 Tohatsu fra 2007 som er oppjustert i butikken ved kjøp. Jeg kjøpte utgaven med elektrisk start, noe som er utrolig behagelig. Motor funker som bare det, selv om jeg dessverre ikke har brukt den så alt for mye.... Da jeg kjøpte min kostet det ikke alverdens ekstra med elektrisk start når jeg alikevel skulle ha kontrollboks. Godt fornøyd med motoren er jeg i allefall. Sitér dette innlegget Bella 621DC med 175hk Mercury Optimax goggens båtblogg - en liten, men stadig større samling bilder av båter og annet... Link to post
Valianto Svart 18.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2009 Godt å høre! Nå skal vi ringe bort i morgen og høre.. Venter i spenning Sitér dette innlegget Lyst til å kjøpe båten min ? Link to post
27 knop Svart 19.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2009 Kjekt du har funnet fram til en motor! Får satse på godt tilbud!! Men hva skjedde med Yamaha? Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 19.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2009 Har en 9.8 hk totakt. Fantastisk motor. Fjernstyring i gummibåten? Hva koster sete/ratt/kabler etc - og hvor har du kjøpt det? Har vurdert å sette inn ratt og fjernstyring i egen gummibåt. Sitér dette innlegget Link to post
alma Svart 19.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2009 har også 9,8 2T kjempemotor!!! Sitér dette innlegget Link to post
Valianto Svart 20.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2009 Men hva skjedde med Yamaha? Har prøvd å kontakte en angående kjøp av vmax, men fikk aldri no svar så det ble ikke no av.. Men i dag ble det kjøp ! En demokjørt Tohatsu 9.9 totakter skal sannsynligvis hentes på mandag siden det er stengt på West systems på lørdag Nå regner jeg med sjøsetting til påsken Sitér dette innlegget Lyst til å kjøpe båten min ? Link to post
Valianto Svart 21.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2009 Nå har jeg sjekket på hjemmesiden til west systems og de har nye åpningstider fra og med i dag, så da hentes den i dag!! Sitér dette innlegget Lyst til å kjøpe båten min ? Link to post
Valianto Svart 21.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2009 Så ble det mandag alikavel, kasseapperatet funket ikke og det var fortsatt ikke helt ferdig me'n. Men fikk høre at den var spesialtrimmet med spesielle dyser, han sa at den var 15hk men blir ikke tohatsuene 18hk da? Sitér dette innlegget Lyst til å kjøpe båten min ? Link to post
Valianto Svart 25.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2009 Fjernstyring i gummibåten? Hva koster sete/ratt/kabler etc - og hvor har du kjøpt det? Har vurdert å sette inn ratt og fjernstyring i egen gummibåt. Sorry for sent svar. Jeg kjøpte båten med alt av kabler og konsoll. Det eneste vi mangla var en liten styrekabel som skulle kobles til motoren, det fikk vi kjøpt for 500,- Sitér dette innlegget Lyst til å kjøpe båten min ? Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.