Jump to content

Baatplassen på mobilen..

Faxen

Recommended Posts

Jeg kom inn på baatplassen på mobilen min.Det var kjekt, kan følge med her, overalt nå.

Mener du at du surfer mobilt fra laptopen via mobil? Eller har du mobil med egen nettleser? For du har vel ikke fått kontakt via WAP? I så fall er det en sensasjon av verdensformat! Da vil jeg gjerne vite oppskriften. :sailing:

Prøvde Båtplassen på en SonyEricsson Z600 og der var ikke liv, men på iPaq 5550 og iPaq 3870 går det greit via Bluetooth/GPRS og Ericsson T39.

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Hadde en stund en Nokia 7650 der jeg lastet ned Opera sin browser for symbian. Da fikk jeg faktisk inn båtplassen rett på mobilen!

Nå har jeg en 6230. Tror ikke dette funker på den, men kan jo koble til pcen.

Det finnes ikke et kjekt program som kunne lagt ut Baatplassen i en ren tekstversjon for nedlasting til båten om sommeren?

...Det finnes ikke et kjekt program som kunne lagt ut Baatplassen i en ren tekstversjon for nedlasting til båten om sommeren?

Du har jo offline versjonen som du kan ta med deg på en CD. Eller tenkte du "live" oppkobling? I så fall kan du jo slå av alt som har med grafikk og multimedia i nettleseren, så blir det ikke igjen så mye annet enn tekst da.

Noen med nettleser på mobilen som kunne lagt ut noen bilder av hvordan baatplassen ser ut på mobilen? Litt nysgjerrig på hvordan det ser ut.

Bilde

Dette er altså det jeg fikk til sist gang.

Nå får jeg bare dette:

Bilde

Dette er på en Sony Ericsson P900. Hva som er feil nå vet jeg ikke. Det ser ut til at feilmeldingen kommer fra YaBB. (altså baatplassen, ikke telefonen). Det har stadig vekk blitt nevnt at dere (Ingar & co) ser på ny SW for baatplassen. Hva skjer her ? Kan WAP funksjonalitet være et krav / ønske i en slik vurdering ?

Gerhard

PS. Huff og huff. Jeg skulle kutte kantene. Jeg har bare "blanket" dem ! Dette må jeg jobbe mer med.....

• 2 måneder senere...

Hei,

Jeg har spurt Ingar om dette - han anbelfate meg å spørre her.

Jeg har en Sony Ericsson P900. Fantastisk liten lommePC med mobiltelefon, mail, interntt og kalender (og et fotoapparat som jeg faktisk begynner å like mer og mer selv om det kun er VGA kvalitet).

Jeg har en del internettsider som jeg lester regelmessig med P900'en, men www.baatplassen.no får jeg ikke åpnet. Dermed blir det litt vanskelig å følge med på det som skjer på det elektroniske havet når jeg ikke er hjemme. Jeg får feilmelding om at YaBB ikke godtar åpning av www.baatplassen.no

Er det noen som har en god løsning på dette ikke livsviktige problemet?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...