Faxen Startet 18.Mai.2004 Del på Facebook Startet 18.Mai.2004 Jeg kom inn på baatplassen på mobilen min.Det var kjekt, kan følge med her, overalt nå. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Batdilla Svart 18.Mai.2004 Del på Facebook Svart 18.Mai.2004 Jeg kom inn på baatplassen på mobilen min.Det var kjekt, kan følge med her, overalt nå.Mener du at du surfer mobilt fra laptopen via mobil? Eller har du mobil med egen nettleser? For du har vel ikke fått kontakt via WAP? I så fall er det en sensasjon av verdensformat! Da vil jeg gjerne vite oppskriften. Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 18.Mai.2004 Del på Facebook Svart 18.Mai.2004 Prøvde Båtplassen på en SonyEricsson Z600 og der var ikke liv, men på iPaq 5550 og iPaq 3870 går det greit via Bluetooth/GPRS og Ericsson T39. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
Sebaldus Svart 18.Mai.2004 Del på Facebook Svart 18.Mai.2004 Hadde en stund en Nokia 7650 der jeg lastet ned Opera sin browser for symbian. Da fikk jeg faktisk inn båtplassen rett på mobilen! Nå har jeg en 6230. Tror ikke dette funker på den, men kan jo koble til pcen. Det finnes ikke et kjekt program som kunne lagt ut Baatplassen i en ren tekstversjon for nedlasting til båten om sommeren? Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 18.Mai.2004 Del på Facebook Svart 18.Mai.2004 ...Det finnes ikke et kjekt program som kunne lagt ut Baatplassen i en ren tekstversjon for nedlasting til båten om sommeren?Du har jo offline versjonen som du kan ta med deg på en CD. Eller tenkte du "live" oppkobling? I så fall kan du jo slå av alt som har med grafikk og multimedia i nettleseren, så blir det ikke igjen så mye annet enn tekst da. Sitér dette innlegget Link to post
Gerhard Svart 18.Mai.2004 Del på Facebook Svart 18.Mai.2004 Har tidligere lest baatplassen på min P900. Jeg prøvde igjen i dag, men ser bare de samme sidene som sist gang. Når jeg ber den oppdatere så får jeg feilmelding. Det er vel bare et tidsspørsmål før wap.baatplassen.no er oppe å går Gerhard Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 19.Mai.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Mai.2004 Jeg har en Nokia 6600 med Opera nettleser. Jeg må bare lære meg å navigere rundt på sidene. Det funker faktisk ganske bra. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Batdilla Svart 19.Mai.2004 Del på Facebook Svart 19.Mai.2004 Noen med nettleser på mobilen som kunne lagt ut noen bilder av hvordan baatplassen ser ut på mobilen? Litt nysgjerrig på hvordan det ser ut. Sitér dette innlegget Link to post
Tom J. Svart 19.Mai.2004 Del på Facebook Svart 19.Mai.2004 Prøvde å se baatplassen på min P900, men fikk feilmelding. Er det noen som har tips, eller vet hva som skal gjøres ? Kommer inn på www.djuce.no, men ikke baatplassen. Sitér dette innlegget Link to post
Gerhard Svart 23.Mai.2004 Del på Facebook Svart 23.Mai.2004 Noen med nettleser på mobilen som kunne lagt ut noen bilder av hvordan baatplassen ser ut på mobilen? Litt nysgjerrig på hvordan det ser ut. Dette er altså det jeg fikk til sist gang. Nå får jeg bare dette: Dette er på en Sony Ericsson P900. Hva som er feil nå vet jeg ikke. Det ser ut til at feilmeldingen kommer fra YaBB. (altså baatplassen, ikke telefonen). Det har stadig vekk blitt nevnt at dere (Ingar & co) ser på ny SW for baatplassen. Hva skjer her ? Kan WAP funksjonalitet være et krav / ønske i en slik vurdering ? Gerhard PS. Huff og huff. Jeg skulle kutte kantene. Jeg har bare "blanket" dem ! Dette må jeg jobbe mer med..... Sitér dette innlegget Link to post
Tom J. Svart 24.Mai.2004 Del på Facebook Svart 24.Mai.2004 Hei ! Jegg får samme feilmelding som deg Gerhard. Har prøvd Telenor, men ikke fått noe svar. Sitér dette innlegget Link to post
Neptun Svart 24.Mai.2004 Del på Facebook Svart 24.Mai.2004 Jeg har også P900, men bruker Opera sin nettleser, har ingen problemer med å logge meg inn. Mitt tips: Last ned opera. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 5.August.2004 Del på Facebook Svart 5.August.2004 Hei, Jeg har spurt Ingar om dette - han anbelfate meg å spørre her. Jeg har en Sony Ericsson P900. Fantastisk liten lommePC med mobiltelefon, mail, interntt og kalender (og et fotoapparat som jeg faktisk begynner å like mer og mer selv om det kun er VGA kvalitet). Jeg har en del internettsider som jeg lester regelmessig med P900'en, men www.baatplassen.no får jeg ikke åpnet. Dermed blir det litt vanskelig å følge med på det som skjer på det elektroniske havet når jeg ikke er hjemme. Jeg får feilmelding om at YaBB ikke godtar åpning av www.baatplassen.no Er det noen som har en god løsning på dette ikke livsviktige problemet? Sitér dette innlegget Link to post
Gerhard Svart 5.August.2004 Del på Facebook Svart 5.August.2004 Hei, Det finnes en tråd med akkurat samme overskrift: https://baatplassen.no/i/YaBB.php?board=...4895062;start=9 Der kommer det frem at jeg har fått det til før, men ikke nå lenger. (På P900) Kanskje det finnes forum som tilbyr en WAP side i paralell. Det hadde hvert noe for oss som er mye ute i båt..... Gerhard Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.