Akoya Startet 19.Mars.2009 Link til dette innlegget Startet 19.Mars.2009 Båtkjøp? Sitér dette innlegget Maxi 95 Bavaria 36\3 http://www.facebook.com/reqs.php#/group.ph...5453&ref=mf Link to post
Astor Svart 19.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2009 Mener du Bestumkilen eller Frognerkilen? Frognerkilen er der Kongen og Dronningen er. Det blir gradevis mindre is for hver dag som går. Tror at hele bukta er fri for is i løpet av påsken. Kanskje ikke helt innerst. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
emilskj Svart 19.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2009 Synes Bestumkilen åpner seg fryktelig fort nå, går forbi på tur til jobben hver dag. Ser ut som de er mye åpent vann på Bygdøy-siden av de innerste bryggene. Tror ikke det er mange dagene før man kan komme inn og ut der om man bestemmer seg for det. Sitér dette innlegget Tur- og dugnadsblogg for M/K Straumingen her.Medlem av Forbundet Kysten Link to post
Kaftein ØL Svart 19.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2009 Jeg har planer om å true båten min inn i båsen i bestumkilen i morgen. Har ligget utefryst fra båtplassen min der inne i snart to måneder, men nå tror jeg at jeg klarer å bryte meg gjennom. I helgen var den så tjukk at jeg tror man kunne gått på den. Klarte ikke å lage så mye som et hakk i isen da vi traff den med våre 48 fot Sitér dette innlegget Link to post
Pettter Svart 20.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2009 Spander noen sterke på Astor så blir det nok han som vinner.(spøk) Hold fullt. Sitér dette innlegget Link to post
nimbuster Svart 20.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2009 (redigert) Ja, jeg tipper at isen er borte innen palmesøndag. Men, ett forbehold: Det må ikke komme en ny kuldeperiode slik vi opplevde i påsken i fjor skjønt, gammel is blir borte, og ny is kommer.:-) Redigert 20.Mars.2009 av nimbuster (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Fru Charente Svart 20.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2009 (redigert) Tenk om havnevesnet eller en liten isbryter hadde tatt seg en tur både i Bestum- og Frognerkilen. Da hadde det nok blitt vei i velling (les: isen) Men skulle de ta seg en aldri så liten tur så ta det litt piano da så ikke bryggene blir ødelagt. Skal ikke sladre jeg. Redigert 20.Mars.2009 av Fru Charente (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
skage Svart 20.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2009 Angående is, hva tror folket om Bunnefjorden da har en bekjent som venter på X sin som ligger opplag der inne, han drømte om påskeferien, men har blitt fortalt at nå er det 70 cm der inne. Sitér dette innlegget Link to post
Bjerknez Svart 20.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2009 Trodde fintfolket i disse trakter lå i boblehavn jeg.....? hehe. Her nede forsvinner ikke isen før du går ut med hammer og meisel. Sitér dette innlegget BÅT: 2008 Askeladden 535 Bowrider - Mercury Optimax 115HK. Ballistic stålpropell - Navmann 6500 Link to post
Fru Charente Svart 20.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2009 Bobleanlegget er installert i båsene ikke i hele Kilen så da hjelper det lite på isen. Sitér dette innlegget Link to post
Bjerknez Svart 20.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2009 Åja... trodde vestkanfolket hadde fylt hele fjorden med "bruspulver" jeg.... hehe Neida... måtte bare... Sitér dette innlegget BÅT: 2008 Askeladden 535 Bowrider - Mercury Optimax 115HK. Ballistic stålpropell - Navmann 6500 Link to post
Superkul Svart 20.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2009 er det ikke en barmhjertelig sjel med skikkelig stål båt som kan børne en runde inni der??? Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Mouche Svart 20.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2009 Åja... trodde vestkanfolket hadde fylt hele fjorden med "bruspulver" jeg.... hehe Forbruket av isbiter er stort på den "kanten", men kvaliteten på vannet i fjorden er av en slik kvalitet at man foretrekker isbiter laget av brevann fra Peru! Minner meg forøvrig om at det ifølge velinformert hold ble uttalt ombord av en Mister Goldberg ombord på skipet Titanic; I asked for icecubes, but this is fucking ridicoulus! Isen er borte 13.35! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.