Figaro Startet 19.Mars.2009 Link til dette innlegget Startet 19.Mars.2009 Nå er det virkelig vår! Inntil nylig hadde hun heldekkende burka. Flere som skal følge eksemplet til Børøysund? Sitér dette innlegget Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod. Link to post
Fusebox Svart 20.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2009 Det klør i fingrene :-) Svake antydninger til at abstinensene blir så kraftige at burkaen går i helgen, men med en mindre presenning over kalesje for sikkerhetsskyld. Vinteren pleier å ha en siste krampetrekning, som kan være litt irriterende! Sitér dette innlegget Link to post
emilskj Svart 20.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2009 Burkaen på Børøysund falt vel for snart 14 dager siden tror jeg. Jeg la merke til at det var aktivitet ombord en lørdag jeg gikk forbi, så jeg stakk nedom å hilste på. De klargjorde henne ekstra tidlig på grunn av filminnspilling, sa de. Jeg spurte ikke så mye mer om det, ville ikke gå i veien for dem, så jeg vet ikke hva slags prosjekt det var snakk om. Mvh Emil Sitér dette innlegget Tur- og dugnadsblogg for M/K Straumingen her.Medlem av Forbundet Kysten Link to post
Gunga Din Svart 20.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2009 her er en til som kastet burkan Götheborg riggas för våren - Vi har massor av moderniteter som vi jobbar hårt för att gömma. Sådant vi måste ha för att få segla: AC, elektriska grejor och högtalarsystem, säger Mats Arnelind. vet att hun har lammellimte spant(til forskjell fra orginalet!), det var ett vilkor för att få henne klasset av DNV..... Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Figaro Svart 20.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2009 Det klør i fingrene :-) Svake antydninger til at abstinensene blir så kraftige at burkaen går i helgen, men med en mindre presenning over kalesje for sikkerhetsskyld. Vinteren pleier å ha en siste krampetrekning, som kan være litt irriterende! Bare en hijab, altså Sitér dette innlegget Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.