Jump to content

Liming av giver til ekkolodd!

AndyAndy

Recommended Posts

hei, ny her!!

Jeg kjøpte ekkolodd i fjor som hadde en sugekopp som feste ordning. Denne ordningen funket svært dårlig og løsnet fra bunnstoffet hele tiden. Har en Buster, hvor jeg kjøpte en slik transport skinne hvor giveren festet og kan da dras loddrett opp og ned.

Leste en tråd her hvor det var en som lurte på tempratur angåene liming. Ble bare mer forvirret av å lese det :crazy:

Det jeg lurer på er om hvilket lim skal jeg bruke får å lime fast denne skinen på 15 cm. Vil lime fordi jeg ikke tar sjangsen på å borre holl i båten for så å skru fast denne skinnen.

Er det mulig å lime rett på bunnstoffet, det er jo ikke store vekten

det vil bli på denne skinnen, men giveren veier litt og motstanden i fra vennet vil alltid hvere der.

Er det overhode mulig å lime noe fast i bunnstoffet, har jo muligheten for å pusse bort på det aktuelle området. Hvilke lim anbefales?

På forhånd takk for hjelpen!!

Mvh Andy

Ikke dum du, tenkte ikke over det :tongue:

Burde være plass etter å krongle meg litt fram bak i båten.

En ting jeg lurer på er om hvordan får jeg skinna til å stå loddrett ned når båten ikke ligger i vater på båthengeren. Det er ikke mange millimeterne som skal til før sonaret treffer noen meter på bortsia av der den skal.....

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...