jupan Startet 19.Mars.2009 Link til dette innlegget Startet 19.Mars.2009 (redigert) Noen som vet? Aluminiumslistene/rammene må kanskje spesiallages? Jeg skal skifte vinduer til mørke, sotede, tøffe vinduer. De gamle er lekk som en sil og matte og fæle. Har sett en tysker som har gjort dette og det ser bra ut. JRO Redigert 19.Mars.2009 av JRO (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
BjornLie Svart 19.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2009 Har du prøvd en lokal glassmester? Sitér dette innlegget SeaKing 38: Fire-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. Link to post
blacki Svart 19.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2009 Hør med en lokal blikkenslager. Har selv i mange år jobbet som blikkenslager og vi knekte opp mange aluminiums profiler for folk som stakk innom. Du bør dog ha med lister/plate selv da dette sjelden er å finne på lager oss blikk bedrifter. (jobber ikke som dette lenger selv eller så kunne jeg sikkert hjulpet ;) Sitér dette innlegget Link to post
jupan Svart 19.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2009 Skal ta med tegningen til en sjappe oppi bakken her og sjekke. Han tyskern beskriver (såvidt jeg kan forstå med mine tyskkunnskaper) at plexiglasset han brukte er 3mm tykt og aluminiumsrammen 2mm tykk. Er ikke dette litt vel tynt? Er det noen som har erfaring med å gjøre en slik jobb og hvilke dimensjoner som skal til? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.