Jump to content

hvor kjøpe Holley forgasser billigst mulig selvfølgelig

Bearded Beast

Recommended Posts

lurte på om eg sku investere i ny forgasser , tilogmed i marine varianten når man først er i siget. marineparts var ikkje akkurat billig med 15 000.- Hansen racing var noe billigere med knappe 8000.- men eg synes fortsatt det er noe i overkant. har funne noen amerikansk nettbutikker med samme gasseren til rundt 500$ men har aldri handlet derifra og har dermed ingen sjappe eg veit eg kan lite på. hva kommer i tillegg på en slik handel der frakten er inkl, blir det kun moms eller er der ei røys med andre ting som spiser opp rabatten..? er altså ute etter gode tips på godt kjøp både innen og utenlands :cheers:

Har handlet mye igjennom summit

Jeg har forspurt de hver gang hvem som leverer den billigste frakten , får da 2 3 alternativer og kan da fritt velge selskap som skal frakte dette til Norge.

Det er i mange tilfeller billigere å la de bestille frakten da de har avtaler med transportørene.

Bruk kredit kort og belast det , dette er som nevnt et dønn seriøst firma alldri noe tull

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...