Bearded Beast Startet 20.Mars.2009 Link til dette innlegget Startet 20.Mars.2009 lurte på om eg sku investere i ny forgasser , tilogmed i marine varianten når man først er i siget. marineparts var ikkje akkurat billig med 15 000.- Hansen racing var noe billigere med knappe 8000.- men eg synes fortsatt det er noe i overkant. har funne noen amerikansk nettbutikker med samme gasseren til rundt 500$ men har aldri handlet derifra og har dermed ingen sjappe eg veit eg kan lite på. hva kommer i tillegg på en slik handel der frakten er inkl, blir det kun moms eller er der ei røys med andre ting som spiser opp rabatten..? er altså ute etter gode tips på godt kjøp både innen og utenlands Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 20.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2009 Du kan jo sjekke hos Aarnes Amerikanske Bildeler i Sarp. Noen av de delene jeg har kjøpt der har vært så rimelige at jeg ikke har tatt brydderiet med å handle i USA. Når jeg handler i USA går mye gjennom Autoparts Warehouse. De selger ikke ut av USA, slik at jeg har postboksadresse gjennom Magnum (JetCarrier) i Sarp. Sitér dette innlegget Link to post
SES_71 Svart 22.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2009 Hei Sjekk ut http://www.summitracing.com/ de har marine gassere til hyggelige priser , lever på døra etter 3-5 dager. Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 22.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2009 (redigert) vel om de ikkje sender utenlands så hjelper det meg lite summitracing ja, jo eg fant det eg såg etter der ja! du har handlet med de her før ? ser de skal ha forhåndsbetaling osv. hvor mykje blir det i frakt og sånn på slikt da skal tru?? noen erfaringer å dele der? Redigert 22.Mars.2009 av Korsnes (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 22.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2009 Leser du siste setning jeg skrev og går gjennom Magnum, blir flyfrakt under NOK 500 og du må betale norsk MVA. Sitér dette innlegget Link to post
SamH Svart 23.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2009 Summit er dønn seriøse, jeg har handlet for mange titusener $$ der over flere år. Gjør som Hulda sier, lag deg en konto hos magnum(de heter jetcarrier.com nå) og bruk de til frakta. Sitér dette innlegget Link to post
SES_71 Svart 23.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2009 Har handlet mye igjennom summit Jeg har forspurt de hver gang hvem som leverer den billigste frakten , får da 2 3 alternativer og kan da fritt velge selskap som skal frakte dette til Norge. Det er i mange tilfeller billigere å la de bestille frakten da de har avtaler med transportørene. Bruk kredit kort og belast det , dette er som nevnt et dønn seriøst firma alldri noe tull Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 23.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2009 takker & bukker Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.