alfb Startet 21.Mars.2009 Link til dette innlegget Startet 21.Mars.2009 (redigert) Hei. holder på å tar dørkene ombord. I cabin var dem ganske greie, så her vasket jeg godt meg lynol og påførte et par strøk med teakolje. Ute i cokpit og på badeplattform er det betydelig mer slitt. Her må jeg til å pusse/slipe (eksenterisk rondel). Kjøpte båten brukt i fjor og har ikke anelse om hvilken olje som er benyttet fra før av. Noen med gode tips om hvor grovt/fint pussepapir antall strøk, evnt vått i vått ect Redigert 21.Mars.2009 av alfb (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Evita IV Svart 21.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2009 Det kan høres ut som om det er benyttet noe med lakk i? Når du må slipe ned vil jeg anbefale å benytte Golden Teak produkter fra V. Høveling. Har benyttet dette selv over flere år og er meget fornøyd med dette. Ved å benytte dette slipper du for ettertiden å foreta noe nedsliping. Kun vask, tørking og påpføring. På www.seacrest.no finner du mer om produktene og bruksanvisning. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.