Suzumar Startet 21.Mars.2009 Link til dette innlegget Startet 21.Mars.2009 Ja, som tittelen sier: Hvordan kan jeg vite om jeg har passe med luft i min Suzumar gummibåt. Det fulgte ikke med nanometer da jeg kjøpte båten. Er det bare å pumpe til den blir så stram at jeg ikke kan trykke ned potongene? Noen som kan gi meg en tommelfingerregel her???? Sitér dette innlegget Link to post
Voff Svart 21.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2009 Ja, som tittelen sier: Hvordan kan jeg vite om jeg har passe med luft i min Suzumar gummibåt. Det fulgte ikke med nanometer da jeg kjøpte båten. Er det bare å pumpe til den blir så stram at jeg ikke kan trykke ned potongene? Noen som kan gi meg en tommelfingerregel her???? Ja, stort så er det bare pumpe til den er skikkelig stram. Det er mye værre å ha for lite luft i båten enn for mye. Forøvrig finnes det billige trykkmålere der ute; slike som ofte følger med gummibåter.... Sitér dette innlegget Link to post
atletico1 Svart 21.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2009 I min manual for Bombard/Zodiac står det pump til du ikke klarer å pumpe inn mer med fotpumpen. Sitér dette innlegget Link to post
Bützfleth Svart 22.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2009 Bare husk at luften vil eksandere i varmen. Så blåser du den opp når det er kaldt vil den bli enda strammere når solen står på og steiker. Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 22.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2009 Nå kjenner eg ikkje til din type gummibåt, men mange gummibåter har overtrykksventiler. Og man skal blåse opp gummibåten til lufta blåser ut igjennom overtrykksventilen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.