Executive Startet 21.Mars.2009 Link til dette innlegget Startet 21.Mars.2009 Når jeg tok av drevet fant jeg halvparten av hva jeg tolker som en eksosklaff. Jeg har studert spreng tegninger på nettet, men blir ikke helt klok på hvor disse sitter... Sitter det en nede ved transom? Eller sitter det en i hvert eksosrør litt nedenfor riser? Noen som vet? Sitér dette innlegget Skibsplast 15VS Hanto 24 Glen-L Two Plus Draco 2400 Styling Jeanneau Merry Fisher 755 If you don´t know any bad words, just buy a boat Besøk også www.flatsea.no DRACO entusiastenes Mekka Link to post
Ben Sin Svart 21.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2009 Sitter på toppen av bukkehornet på de med V8 i hvertfall. Rett under gummibelgen. Sitér dette innlegget Link to post
Executive Svart 21.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2009 Takk. Da er det mulig å komme til uten å dra fram motoren Sitér dette innlegget Skibsplast 15VS Hanto 24 Glen-L Two Plus Draco 2400 Styling Jeanneau Merry Fisher 755 If you don´t know any bad words, just buy a boat Besøk også www.flatsea.no DRACO entusiastenes Mekka Link to post
Ben Sin Svart 21.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2009 Fullt mulig, men forbered deg på svetteperler i panna. Gummibelgene kan sitte (veldig) godt. Sitér dette innlegget Link to post
Executive Svart 22.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2009 Da er den ødelagte klaffen ute Enklere enn fryktet. Takk for hjelpen Sitér dette innlegget Skibsplast 15VS Hanto 24 Glen-L Two Plus Draco 2400 Styling Jeanneau Merry Fisher 755 If you don´t know any bad words, just buy a boat Besøk også www.flatsea.no DRACO entusiastenes Mekka Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.