Stigt:-) Startet 22.Mars.2009 Link til dette innlegget Startet 22.Mars.2009 (redigert) Jeg har fått lekkasje i sjøvannspumpen og har fått tilsendt 2 nye tetteringer og 2 nye kulelagere. Er det noen som har en ide på hvordan jeg skal få akslingen løs i fra impellerhuset? Redigert 22.Mars.2009 av Stigt:-) (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 22.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2009 Hvis det ikke er noen segerring som holder igjen er det vel bare å varme huset og trekke den ut. har du ikke avtrekker som passer så må du banke forsiktig på akslingen, helst med en messing stang e.l. Lagrene må så trekkes av akslingen. Sitér dette innlegget Link to post
Amon-Ra Svart 4.April.2009 Link til dette innlegget Svart 4.April.2009 Finn en stor hammer (ca 1,5kg) slå til på enden av akslingen. løsner den ikke da så er den i hvert fall ødelagt nå og du har god grunn til å kjøpe helt ny pumpe. Sitér dette innlegget Link to post
Dieselboy Svart 4.April.2009 Link til dette innlegget Svart 4.April.2009 Send im, så kan jeg sende deg en eksplodert tegning på mail ! Sitér dette innlegget Link to post
Stigt:-) Svart 5.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.April.2009 Tusen takk for tegningen Dieselboy. Den var til god hjelp. Sitér dette innlegget Link to post
Dieselboy Svart 5.April.2009 Link til dette innlegget Svart 5.April.2009 bare hyggelig :-) skulle det være noe mer ?? har vel stort sett på hele motoren...deletegninger Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.