Ask Startet 22.Mars.2009 Link til dette innlegget Startet 22.Mars.2009 Hei Eg har ei gamal sørlandssnekka. Open båt med vindskjerm og kalesja. Motoren er ein Sabb 8-10 frå 1977. Dette er ikkje den originale motoren ombord. Eg reknar med at snekka er minst 40-50 år gamal. Båten har tilhøyrt min grandonkel. Han budde i Stavanger og eg reknar med at båten kjem einkvan stad frå Stavanger eller lengre sør. Det gamle registreringsnummeret er L 680. Er det einkvan som veit om det går an å finna ut historikk og eventuelt alder utifrå slike nummer? Eg er takksam for svar. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Champagne Svart 23.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2009 Ta kontakt med Politiet. Det var de som satt med båt registeret før den nye registreringsformen ble iverksatt, de har sikkert kort arkivene sine ennå. Mvh M\Y Champagne Reg nr: C-777 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.